• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bezrecepšu medikamentu reklāmas žurnālos "Ievas Veselība" un "Veselība": attieksmes un ietekmes vērtējumi dažādās mērķauditorijās

Thumbnail
Öffnen
309-50328-Romule_Andra_ar12054.pdf (1.653Mb)
Autor
Romule, Andra
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šulmane, Ilze
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darbā „Bezrecepšu medikamentu reklāmas žurnālos "Ievas Veselība" un "Veselība": attieksmes un ietekmes vērtējumi dažādās mērķauditorijās” tiks izpētīta izvēlētajos žurnālos ievietoto bezrecepšu medikamentu reklāmu ietekme uz žurnālu ,,Ievas Veselība” un ,,Veselība” lasītājiem un lasītāju attieksme pret bezrecepšu medikamentu reklāmām. Darbā tiks izmantotas divas pieejas – kvantitatīvā un kvalitatīvā. Ar anketas palīdzību tiks anketēti žurnālu mērķauditorijas pārstāvji. Un kvalitatīvajā metodē tiks veikta intervija ar ģimenes ārsti un divām farmaceitēm, kuras ir kompetentas par šo tēmu runāt. Atslēgvārdi: Reklāma, veselība komunikācija, psiholoģija, bezrecepšu medikamenti, ētika, veselības žurnāli.
 
Bachelorthesis „Non-prescription drug advertisements in magazines "Ievas Veselība" and "Veselība": evolution of attitudes and impact on different target audiences” is a study of magazines non – prescription drug advertisements impact on magazine audiences and magazines readers attitudes towardsnon – prescription drugs. The empirical part of thes in cludes two research methods – qualitative and quantitative method. It will be carried out interviews with experts and magazines readers answer to questions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30089
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV