Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilzeen_US
dc.contributor.authorRomule, Andraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50328en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30089
dc.description.abstractDarbā „Bezrecepšu medikamentu reklāmas žurnālos "Ievas Veselība" un "Veselība": attieksmes un ietekmes vērtējumi dažādās mērķauditorijās” tiks izpētīta izvēlētajos žurnālos ievietoto bezrecepšu medikamentu reklāmu ietekme uz žurnālu ,,Ievas Veselība” un ,,Veselība” lasītājiem un lasītāju attieksme pret bezrecepšu medikamentu reklāmām. Darbā tiks izmantotas divas pieejas – kvantitatīvā un kvalitatīvā. Ar anketas palīdzību tiks anketēti žurnālu mērķauditorijas pārstāvji. Un kvalitatīvajā metodē tiks veikta intervija ar ģimenes ārsti un divām farmaceitēm, kuras ir kompetentas par šo tēmu runāt. Atslēgvārdi: Reklāma, veselība komunikācija, psiholoģija, bezrecepšu medikamenti, ētika, veselības žurnāli.en_US
dc.description.abstractBachelorthesis „Non-prescription drug advertisements in magazines "Ievas Veselība" and "Veselība": evolution of attitudes and impact on different target audiences” is a study of magazines non – prescription drug advertisements impact on magazine audiences and magazines readers attitudes towardsnon – prescription drugs. The empirical part of thes in cludes two research methods – qualitative and quantitative method. It will be carried out interviews with experts and magazines readers answer to questions.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectReklāmaen_US
dc.subjectVeselības komunikācijaen_US
dc.subjectpsiholoģijaen_US
dc.subjectVeselības žurnālien_US
dc.subjectBezrecepšu medikamentien_US
dc.titleBezrecepšu medikamentu reklāmas žurnālos "Ievas Veselība" un "Veselība": attieksmes un ietekmes vērtējumi dažādās mērķauditorijāsen_US
dc.title.alternativeNon-prescription drug advertisements in magazines "Ievas Veselība" and "Veselība": evolution of attitudes and impact on different target audiencesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record