Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorKoponāne, Agneseen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:37Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50351en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30090
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir integrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” gadījumi. Darba mērķis ir ir noskaidrot, kā tiek izmantota integrētā mārketinga komunikācija, lai veicinātu klientu lojalitāti un jaunu klientu piesaisti enerģijas dzērieniem un, vai enerģijas dzērienu patērētāji ir pamanījuši „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” komunikācijas procesus un mārketinga aktivitātes, lai veicinātu savu atpazīstamību un popularitāti. Bakalaura darba teorētiskajā daļā tika apskatīta teorija par mārketingu, integrēto mārketinga komunikāciju, patērētājiem, lojalitāti un tās veidošanu. Darba empīriskajā daļā tiek apskatītas enerģijas dzērienu „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” mājas lapas. Analizēta aptaujas anketa, lai noskaidrotu, vai enerģijas dzērienu patērētāji ir pamanījuši „Red Bull”, „Monster Energy” un „Dynamite” komunikācijas un mārketinga aktivitātes, lai viecinātu savu atpazīstamību. Kā arī analizēti fokusgrupas diskusijas dalībnieku viedokļi par enerģijas dzērienu mārketingu. Darbs sastāv no 79 lappusēm, 27 attēliem un 4 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractThe Bachelor’s paper theme is application of integrated marketing communication tool for making consumer loyalty: “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” cases. The main point of this paper is to find out how energy drinks “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” is using integrated marketing communication in order to promote customer loyalty and attract new customers and also to find out if consumers have noticed the “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” communication and marketing activities, to promote their popularity. The theoretical part of paper examines theory of marketing, integrated marketing communication, consumers, loyalty and how it’s build. There are described “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” websites in the empirical part of paper and analysis of focus group discussion about energy drink marketing activities. Also how “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” is using integrated marketing communication to promote customer loyalty and to attract new customers and analysis of marketing activities noticed by “Red Bull”, “Monster Energy” and “Dynamite” customers. Paper consists of 79 pages, 27 pictures and 4 attachments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectmārketingsen_US
dc.subjectintegrētā mārketinga komunikācijaen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectlojalitātes veidošanaen_US
dc.subjectenerģijas dzērienien_US
dc.titleIntegrētās mārketinga komunikācijas pielietojums klientu lojalitātes veidošanai: "Red Bull", "Monster Energy" un "Dynamite" gadījumien_US
dc.title.alternativeApplication of integrated marketing communication tool for building consumer loyalty: "Red Bull", "Monster Energy" and "Dynamite" casesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record