• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"City Fitness" zīmola maiņa, patērētāju attieksmes analīze

Thumbnail
Открыть
309-50368-Purvina_Sintija_sp12051.pdf (1.681Mb)
Автор
Purviņa, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura tēma ir ""City Fitness" zīmola maiņa, patērētāju attieksmes analīze". Pētnieciskais jautājums - Vai zīmola "City Fitness" maiņa uz "My Fitness" ir izmainījusi patērētāju viedokli, ja ir izmainījusi, kādos aspektos? Darba mērķis bija veikt zīmola "City Fitness" zīmola maiņas un ar to saistītās komunikācijas analīzi un noskaidrot auditorijas attieksmi. Darba uzdevumi: apskatīt teorētisko konceptu, izvēlēties metodoloģiju, apsekot zīmola maiņu, noskadrot patērētāju attieksmi, apkopot datus, izdarīt secinājumus. Teorētiskajā daļā tika apskatīts zīmols, mārketinga stratēģijas, zīmola maiņa, attieksme. Pētījumā tika izmantotas daļēji strukturētās intervijas, kontentanalīze un aptauja. Patērētāju attieksme pret zīmola maiņu ir neitrāla, taču mainījies ir zīmola tēls, sekmīgākai zīmola virzīšanai ir nepieciešama zīmola maiņas reklāmas kampaņa.
 
The theme of this Bachelor’s thesis is: "Rebranding of "City Fitness", analysis of consumer attitude." The question of the research: did the rebranding from brand "City Fitness" to "My Fitness" change the consumer's view of the brand? The aim was to analyse how the "City Fitness" went through rebranding process, as well as analyse its related communication and find out the attitude of the audience. The main tasks: look at the theoretical concept, choose methodology, clarify which communication techniques were employed, survey consumer attitudes towards it, summarize findings, draw conclusions. Theoretical part: brand, marketing communication strategy, rebranding, attitude. To conduct the study interviews, content analysis and survey were used. Results: Consumer attitude towards the brand change is rather neutral, the brand image has changed. If the brand want to be more succesful, the re-branding advertising campaign is a must.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30091
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV