• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte "Amnesty International" reklāmās (2006-2014)

Thumbnail
Открыть
309-50379-Purnina_Ieva_ip12085.pdf (9.647Mb)
Автор
Purniņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Šķilters, Jurģis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba ‘’Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte ‘’Amnesty International’’ reklāmās (2006-2014)’’ mērķis ir noskaidrot kategorizācijas līmeni ‘’Amnesty International’’ vizuālajās reklāmās. Darba pētnieciskais jautājums – vai cilvēktiesību organizācijas ‘’Amnesty International’’ reklāmu vēstījumu efektivitāte balstās bāzes līmeņa kategorijas ziņojumos. Bakalaura darbā ir izmantotas E.Rošas kategorizācijas un bāzes līmeņa teorijas, G. Mērfija teorija par konceptiem, semiotikas teorija ir skatīta D. Čandlera, Džonatana Bignella un Č.S.Pīrsa sniegtajā skaidrojumā, savukārt reklāmas efektivitātes kritēriji ņemti no AIDA un RAM modeļiem. Pētījums ir veikts, izmantojot vizuālo kontentanalīzi, divas interneta aptaujas un fokusa grupas diskusiju. Pētījumā izvirzītais pētnieciskais jautājums ir apstiprinājies. Atslēgvārdi: bāzes līmenis, efektivitāte, reklāma, Amnesty International
 
The aim of my bachelor thesis ‘’Effectiveness of basic-level category messages in ''Amnesty International'' advertisements (2006-2014)’’ is to determine level of categorization in ‘’Amnesty International’’ visual advertisements. Research question of my BA thesis: – is the efficiency of ‘’Amnesty International’’ advertisements based on basic-level category messages. Main theoretical frameworks that are used in the thesis are: E.Rosch`s theory of categorization in general and theory of basic-level categories in particular, G.Murphy`s theory about concepts, semiotics according to D.Chandler and J.Bignell. Finally advertising is explored to AIDA and RAM models. Research is carried out using visual content analysis, two online questionnaires and focus group discussion. Key words: basic-level, efficiency, advertising, Amnesty International
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30093
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV