Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorSausais, Oskarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:39Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:39Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50409en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30105
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir latviešu un igauņu jauniešu sociālo tīklu lietošanas paradumi. Mūsdienās ir plašs sociālo tīklu izvēles klāsts, no kā jaunieši var izvēlēties izmantot sev vēlamos, bet tas katram indivīdam var atšķirties, tāpat kā to lietošanas paradumi. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot latviešu un igauņu jauniešu sociālo tīklu lietošanas paradumu atšķirības, kuras var radīt abu valstu atšķirīgā mediju lietotprasmes iesaiste skolu mācību programmās. Darba teorijas daļā tiek apskatīta mediju lietotprasme, sociālo tīklu attīstība, digitālās paaudzes jēdziens, atklājumi par jauniešu drošību un privātumu sociālajos tīklos, kā arī lietojuma un apmierinājuma teorija. Ar anketēšanas un daļēji strukturēto interviju palīdzību tiek noskaidroti latviešu un igauņu jauniešu sociālo tīklu lietošanas paradumi.en_US
dc.description.abstractLatvian and Estonian youth social networks usage habits is the topic of this bachelor's thesis. Nowadays there is a wide range of social networks from which young people can choose. The aim of the thesis is to find out what kind of differences there are between Latvian and Estonian youth in their social network sites usage habits which may caused by the differences in school curricula considering media literacy. The theoretical part of the thesis focuses on media literacy, the development of social networks, digital generation concept, discoveries about young people's safety and privacy on social networks, as well as usage and satisfaction theory. With the help of questionnaires and partly structured interviews author clarified the differences in social network site usage habits between Latvian and Estonian youth.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectSociālie tīkli, social networksen_US
dc.subjectMediju lietotprasme, media literacyen_US
dc.subjectJaunieši, youthen_US
dc.subjectLietošanas paradumi, usage habitsen_US
dc.subjectLatvieši-igauņi, Latvian-Estonianen_US
dc.titleSociālo tīklu lietošanas paradumu atšķirības latviešu un igauņu jauniešu auditorijā: Valkas/Valgas piemērsen_US
dc.title.alternativeThe differences in the use of social networks of Latvian and Estonian youth audience: Valka / Valga exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию