• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas teātra kritiķu recenziju lasīšanas paradumi

Thumbnail
Открыть
309-50426-Tropa_Sigita_st12038.pdf (1.506Mb)
Автор
Tropa, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Radzobe, Zane
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba „Latvijas teātra kritiķu recenziju lasīšanas paradumi” mērķis ir noskaidrot kādi recenziju lasīšanas paradumi ir izveidojušies Latvijas teātra skatītāju vidū. Darbs sastāv no teorētiskās daļas par teātra kritiku, kritiķa profesiju, kritiķa lomu un mūsdienu lasīšanas paradumiem. Darbs sastāv no metodoloģijas daļas, kurā iekļauta aptauja, intervija, kvalitatīvā kontentanalīze, un no pētnieciskās daļas, kurā analizētas skatītāju aptaujas, kritiķu intervijas un recenziju saturs. Iegūtie rezultāti sniedz informāciju, kā skatītāji lasa recenzijas, kā kritiķi tās raksta un kāds ir piedāvātais recenziju saturs. Pētījums pierāda, ka, galvenokārt, recenzijas tiek lasītas pēc izrādes noskatīšanās, lai salīdzinātu kritiķa un skatītāja viedokli.
 
The aim of the Bachelor’s thesis “Latvian theatre critics review reading habits” is finding out what are the Latvian theatre viewer habits with regard to reading play reviews. The thesis contains theoretic part on theatre critique, reviewer’s profession, the reviewer’s role in theatre and modern reading habits. Methodology consists of a poll, an interview, qualitative content analysis and exploratory part. The analysis of viewer polls, reviewer interviews and review content is carried out in the exploratory part. The analysis lead to insights on how viewers read reviews, how reviewers write critiques and what is the general content of reviews. The research shows that generally the reviews are read by the audience only after watching the play to compare the opinion of reviewer with their own.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30110
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV