Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums
Author
Pudņiks, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba „Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums” mērķis ir noskaidrot kā tiek realizēta dažādu nozaru uzņēmumu bizness biznesam (B2B) komunikācija sociālajos tīklos, izmantojot uzņēmumu tīklu „businessnetwork.lv”.
Darba teorētiskā bāze balstās uz bizness biznesam un mārketinga komunikācijas teorijām, kā arī attiecību mārketinga teorijām, skaidroti uzņēmumu komunikācijas organizatoriskie procesi un interneta izmantošana uzņēmumu darbībā. Metodoloģijas daļā skaidrotas pētījuma izmantotās metodes.
Empīriskajā daļa izstrādāta balstoties uz vairāku globālo organizāciju, speciālistu un pētnieku veiktajiem pētījumiem, raksturots un analizēts uzņēmumu tīkls „businessnetwork.lv”, kā arī aprakstīts un izanalizēts darba gaitā izstrādātais pētījums. Bachelor’s thesis Business-to-business (B2B) marketing communication in social networks. The case of internet platform „businessnetwork.lv” main purpose is to find out, how companies from different sectors implement business-to-business (B2B) communication in social networks using internet platform „businessnetwork.lv.
The theoretical basis of the Bachelor thesis is grounded on the business-to-business and marketing communication theories and relationship markething theories. Theoretical part describe the company’s organizational communication processes and the internet use in business activities. Methodology part explains the research methods used in work.
Empirical part is developed on the basis of several global organizations, experts, researchers conducted research, internet platform „businessnetwork.lv” is described and analyzed as well as the results of the study.