• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos

Thumbnail
Открыть
309-50456-Zvejsalnieks_Matiss_mz12055.pdf (4.333Mb)
Автор
Zvejsalnieks, Matīss
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu sociālo tīklu konti vietnēs draugiem.lv, twitter.com un facebook.com. Pētnieciskais jautājums : kāda ir zīmolu komunikācija sociālajos tīklos un kā mērķauditorija ir ar to apmierināta? Darba teorētisko daļu veido teorētiskais raksturojums par zīmolu, sociālajiem tīkliem, kā arī mārketinga komunikāciju. Darbā pielietotās pētījuma metodes : kvantitatīvā kontentanalīze un aptauja. Pētījuma rezultāti : zīmolu "Škoda" un "Citroen" ievietotais saturs pētāmajos tīklos ir vienāds, lai arī sociālie tīkli pēc to uzbūves un mērķa ir atšķirīgi.
 
The aim of the bachelor thesis Communication of the brand "Škoda" and "Citroen" in social networks is to analyze brands "Škoda" and "Citroen" communication in social networks in Latvia and to mutually compare them. In research brands will be examined in the following networks – draugiem.lv, facebook.com and twitter.com. The main question of the research: what is the brand communication in social networks like and how the audience is satisfied with it? The theoretical part explains the brand, social networks as well as marketing communications. Research methods applied in the work are quantitative content analysis and survey. Research results: content inserted in examined networks by brands "Škoda" and "Citroen" is equal, although the design and purpose of social networks is different.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30123
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV