Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārsen_US
dc.contributor.authorErnštreite, Aivaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:42Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50459en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30126
dc.description.abstractBakalaura darba Zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli patērētāju priekšstatos par dzīvesstilu pētījuma problēma tiek saistīta ar zīmolu tēliem patērētāju priekšstatos, kuri pārstāv dažādus dzīvesstilus. Darba pētneciskie jautājumi ir: 1) kādi zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli tiek komunicēti to izplatītāja „Denim dream” žurnālā „Dream”? 2) kādi šo zīmolu tēli izveidojušies Latvijas patērētāju priekšstatos? 3) kā šo zīmolu tēli atšķiras patērētāju priekšstatos dažādos to segmentos atkarībā no dzīvesstila? Pētījums ietver žurnāla „Dream” publikāciju analīzi, aptaujas rezultātus, analīzi un secinājumus par zīmolu „Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēliem. Darba rezultātā tika noskaidroti visi pētījuma jautājumi.en_US
dc.description.abstractBachelor paper "Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” and „Guess” brand image in consumer perceptions about lifestyle research problem is connected with brand images in consumer perceptions who represent viarious lifestyles. Bachelor paper research questions is to (1) what brand "Calvin Klein", "Tommy Hilfiger" and "Guess" images are communicated in their distributor "Denim Dream" magazine "Dream"? (2) what images exist in consumers perceptions about brands "Calvin Klein", "Tommy Hilfiger" and "Guess"? (3) how these brand images in consumer perceptions differ in various lifestyle segments? The empirical part includes analysis of „Dream” magazine publications, questionnaire analysis, results and conclusions about brand images in various lifestyle segments.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectCalvin Kleinen_US
dc.subjectTommy Hilfigeren_US
dc.subjectGuessen_US
dc.subjecttēlsen_US
dc.subjectdzīvesstilsen_US
dc.titleZīmolu "Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” un „Guess” tēli patērētāju priekšstatos par dzīvesstiluen_US
dc.title.alternative"Calvin Klein”, „Tommy Hilfiger” and „Guess” brand image in consumer perceptions about lifestyleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию