Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs
Автор
Driba, Sarmīte
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Zitmane, Marita
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas mārketinga aktivitātes Ventspils pilsēta pielieto un vai tās sasniedz mērķauditoriju.
Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par pilsētas zīmolu, pilsētas mārketingu un pilsētas mārketinga stratēģiju.
Pētījums veikts ar 2 pētniecisko metožu palīdzību, kvantitatīvo – aptaujas anketām un kvalitatīvo – ekspertu intervijām.
Apkopojot ekspertu viedokļus un anketas rezultātus, tika secināts, ka Ventspils pilsētas ziņojumi veiksmīgi sasniedz savu mērķauditoriju, tā ilgtermiņā strādā pie mārketinga un vienota zīmola stratēģijas īstenošanas. The theme of this Thesis is “City marketing: Ventspils city example”. The aim of this paper is to research what marketing activities of Ventspils City is used and whether they reached the target groups.
The paper consists of three main parts – theoretical, methodological and empirical part. Theoretical part consists of theory about of the city’s brand, marketing and marketing strategy.
Two different types of methodology have been identified and used: qualitative - questionnaire and quantitative - expert interviews.
Summarizing the views of the experts and the results of the questionnaire, it was concluded that Ventspils city's message successfully reaches its target audience; it’s working on a long-term marketing and unified brand strategy implementation.
Keywords: city, city brand, city marketing, city marketing strategy, Ventspils.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Pilsētas publiskās telpas attīstības iespējas: Cēsu pilsētas piemērs
Trapenciere, Dita (Latvijas Universitāte, 2010)Maģistra darba mērķis ir izstrādāt publiskās telpas attīstības priekšlikumu Cēsu pilsētai. Līdz šim publiskā telpas analīzei un plānošanai pilsētplānošanas kontekstā tiek pievērsta maza uzmanība. Kopš Latvijas neatkarības ... -
Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās
Feldberga, Elīna (Latvijas Universitāte, 2015)Šī maģistra darba nosaukums ir „Reģionālā un pilsētas identitāte Baltijas jūras reģiona pilsētās”. Darbs tiek fokusēts uz Baltijas jūras reģiona lielākajām un nozīmīgākajām pilsētām, pamatā izvēloties piejūras pilsētas. ... -
Pilsētas apvedceļa izbūves ietekme uz teritoriju sociālekonomisko attīstību. Saulkrastu pilsētas un tās apkaimes piemērs
Karulis, Valdis (Latvijas Universitāte, 2010)Bakalaura darbs veidots vienā no mūsdienu aktuālākajiem ģeogrāfisko problēmu izpētes laukiem – pilsētu un mobilitātes savstarpējā mijiedarbība. Bakalaura darbā veikts pētījums par Saulkrastu apvedceļa izbūves ietekmi uz ...