Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorDriba, Sarmīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:42Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:42Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50472en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30128
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Pilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas mārketinga aktivitātes Ventspils pilsēta pielieto un vai tās sasniedz mērķauditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par pilsētas zīmolu, pilsētas mārketingu un pilsētas mārketinga stratēģiju. Pētījums veikts ar 2 pētniecisko metožu palīdzību, kvantitatīvo – aptaujas anketām un kvalitatīvo – ekspertu intervijām. Apkopojot ekspertu viedokļus un anketas rezultātus, tika secināts, ka Ventspils pilsētas ziņojumi veiksmīgi sasniedz savu mērķauditoriju, tā ilgtermiņā strādā pie mārketinga un vienota zīmola stratēģijas īstenošanas.en_US
dc.description.abstractThe theme of this Thesis is “City marketing: Ventspils city example”. The aim of this paper is to research what marketing activities of Ventspils City is used and whether they reached the target groups. The paper consists of three main parts – theoretical, methodological and empirical part. Theoretical part consists of theory about of the city’s brand, marketing and marketing strategy. Two different types of methodology have been identified and used: qualitative - questionnaire and quantitative - expert interviews. Summarizing the views of the experts and the results of the questionnaire, it was concluded that Ventspils city's message successfully reaches its target audience; it’s working on a long-term marketing and unified brand strategy implementation. Keywords: city, city brand, city marketing, city marketing strategy, Ventspils.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectpilsētaen_US
dc.subjectpilsētas zīmolsen_US
dc.subjectpilsētas mārketingsen_US
dc.subjectpilsētas mārketinga stratēģijaen_US
dc.subjectVentspilsen_US
dc.titlePilsētas mārketings: Ventspils pilsētas piemērsen_US
dc.title.alternativeCity marketing: Ventspils city exampleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record