Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorPodziņa, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:05:57Z
dc.date.available2015-07-08T01:05:57Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47438en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30160
dc.description.abstractMaģistra darbā „Kanisterapija kā pedagoģisks līdzeklis bērnu ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem gribas un pašvērtējuma attīstības veicināšanā” autore Indra Podziņa pēta kanisterapijas izmantošanas iespējas bērnu gribas un pašvērtējuma veicināšanā. Darba ievadā atklāta tēmas aktualitāte un noteikts pētījuma objekts, pētījuma priekšmets, pētījuma mērķis, hipotēze un veicamie uzdevumi, pētījumā izmantotās metodes, pētījuma bāze un tā norises laiks. Pētījuma teorētiskajā daļā izzināts bērnu ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem raksturojums. Noskaidrotas speciālistu atziņas par gribas un pašvērtējuma attīstības veicināšanas nozīmīgumu. Empīriskajā daļā aprakstītas pētījumā izmantotās metodes, pētījumā iesaistītie bērni, to novērošanas rezultāti un pedagoģiskās izmēģinājuma darbības rezultāti. Analizējot zinātnisko literatūru par maģistra darba tēmu, gūtas atziņas, ka viens no galvenajiem bērnu gribas un pašvērtējuma attīstību ietekmējošiem faktoriem ir pozitīvas darbības pieredzes radīšana. Suns sniedz beznosacījuma mīlestību, pieņem bērnu kāds viņš ir un nenosoda, tādejādi motivējot darboties. Atslēgas vārdi: griba; pašvērtējums; vidēji smagi garīgās attīstības traucējumi; kanisterapija.en_US
dc.description.abstractIndra Podziņa, author of Master's Thesis “Canis Therapy” as a teaching aid to develop motivation and self – esteem for children with moderate intellectual disability” researches the potential of canis therapy as an instrument to help intellectually disabled children overcome will and self – esteem problems. In the introduction of this work topicality of the inspected problem is substantiated and research objects, research subjects, research purpose, hypothesis and tasks, methods used in the research, as well as the research base and its timing are defined. The characteristics of the children were defined in the theoretical part of this paper. Specialist insights about the importance of will and self – esteem development promotion and awareness were discovered. The methods used in the research, information on children who provided contributions to the research, results of their observation and results from experimental pedagogical actions were described in the empirical part of this work. While analyzing pedagogical and psychological literature about the Master’s Thesis theme, conclusions have been drawn that one of the main factors that affect the will and self – esteem development in young children the generating of positive working experience. Canis therapy’s dog offers children unconditional love, accepts the child for who they are, doesn’t judge or repulse, and thereby motivates to the child to be active. The main keywords: will; self – esteem; moderate intellectual disability; canis therapy.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectGribaen_US
dc.subjectPašvērtējumsen_US
dc.subjectVidēji smagi garīgās attīstības traucējumien_US
dc.subjectkanisterapijaen_US
dc.titleKanisterapija kā pedagoģisks līdzeklis bērnu ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiem gribas un pašvērtējuma attīstības veicināšanāen_US
dc.title.alternativeCanis Therapy as a pedagogical Method to develop will and Self-esteem of Children with moderate mental Disordersen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record