Ārtelpas video aktivitātes kā iekļaujošs mācību līdzeklis svešvalodu apguvē pusaudžiem
Autor
Bugrija, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Maslo, Irina
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbā “Ārtelpas video aktivitātes kā iekļaujošs mācību līdzeklis svešvalodu apguvē pusaudžiem” tiek pētīta svešvalodas apguves vēsture un patreizējās tendences, kā arī ārtelpas aktivitātes kā svešvalodas apguvi veicinošs mācību līdzeklis nodarbībās pusaudžiem. Datu ieguvei par ārtelpas aktivitāšu laikā iegūtajiem rezultātiem pētījumā tiek izmantots formatīvais skolotāja vērtējums un skolēna pašvērtējums. Pētījuma mērķis ir atklāt saistības starp ārtelpas video aktivitāšu sniegtajiem svešvalodas apguves rezultātiem un skolēnu pašvērtējumu un skolotāja vērtējumu. Datu analīze parāda, ka skolēnu un skolotāju vērtējumos pastāv konsekvence. Tiek pierādīts, ka ārtelpas video aktivitātes ir piemērotas svešvalodu apguvei un ka tās nodrošina iekļaujošu vidi skolēniem ar dažādām svešvalodas apguves vajadzībām. Master thesis “Outdoor Video Activities as an Inclusive Tool for the Development of Foreign Language Learning of Adolescent Students” explores historical and current trends in foreign language learning and outdoor activities as a tool for adolescent foreign language learning enhancement. The study uses formative assessment and student self-assessment to assess the learning outcomes from the use of outdoor video activity in foreign language lessons. The aim of the study is to discover links between the learning outcomes of outdoor video activities and adolescent students’ self-assessment and teacher’s formative assessment. The data analysis shows that there is consistency between student self-assessment and teacher’s formative assessment in majority of cases. It also proves that outdoor activities are suitable for foreign language learning and that they provide inclusive environment for students with different language learning needs.