• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grāmatās balstīta fanu literatūra 7. klases skolēnu radošās rakstīšanas prasmju pilnveidei angļu valodas stundās

Thumbnail
Öffnen
299-49006-Ozolina_Sabine_so11014.pdf (3.245Mb)
Autor
Ozoliņa, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Auziņa, Anita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma tika balstīta uz rakstveida saziņas nozīmīgumu 21. gadsimta sabiedrībā un vajadzības saistoši izpaust idejas rakstiskā viedā. Darba mērķis bija noskaidrot, kā grāmatās balstīta fanu literatūra var pilnveidot radošos darbus 7. klasē angļu valodas stundās. Pētījuma dati tika iegūti ar 3 rakstu darbiem, no kuriem viens bija fanu literatūra, kā arī ar aptauju. Rakstu darbi tika savā starpā salīdzināti, lai novērotu izmaiņas tādos kritērijos kā gramatika, pareizrakstība, vārdu krājums, teksta organizācija, kompozīcija un radošā izaugsme. Darbu salīdzināšana ļāva darba autorei secināt, ka grāmatās balstīta fanu literatūra var palīdzēt skolēniem radošo darbu rakstīšanas prasmju pilnveidei, bet oriģināldarbu rakstīšana būtu jāapskata kā regulāra rakstīšanas treniņa iespēja.
 
The theme of the Paper is based on importance of written communication in the 21st century and the need to express ideas through written communication. The aim of the Paper was to find out how book based fan-fiction could assist improving the creative works of students particularly in Grade 7 during English lessons. The data for the research was gathered through 3 creative works of the students, one being a fan-fictional work and with a questionnaire. The works were compared in order to observe changes in the areas of grammar, spelling, vocabulary, text organization, composition and creative growth. The comparison of the written works let the author of the Paper to conclude that book based fan-fiction can assist students in improving their writing skills, but original works by students should be offered as a regular writing practice.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30190
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV