• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reālās dzīves situāciju piemēru izmantošana pamatskolas skolēnu dabaszinātniskās izpratības pilnveidei

Thumbnail
Открыть
299-49063-Stafecka_Kristine_kk09194.pdf (2.457Mb)
Автор
Stafecka, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Reālās dzīves situāciju piemēru izmantošana pamatskolas skolēnu dabaszinātniskās izpratības pilnveidei. Kristīne Stafecka, maģistra darba vadītājs Dr. paed. Rita Birziņa. Maģistra darbs – 77 lappuses, 23 literatūras avoti, 11 pielikumi, 20 attēli. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot, kā reālās dzīves situāciju piemēru izmantošana ietekmē skolēnu dabaszinātniskās izpratības pilnveidi bioloģijas stundās. Darba autore veica darbības pētījumu. Pētījuma laikā tika aprobēti autores izveidotie mācību materiāli – darba lapas, kas saturēja reālās dzīves situāciju piemērus. Pētījuma rezultāti liecina, ka reālās dzīves situācijas piemēru izmantošana var palīdzēt skolēniem uzlabot rezultātus pārbaudes darbos un pilnveidot mācību procesu. Skolēnu un skolotāju attieksme pret reālās dzīves piemēru izmantošanu mācību stundās ir pozitīva un ir izrādīta vēlme, lai tie tiktu izmantoti biežāk.
 
The Use of Real-Life Examples in Biology Lessons to Develop Basic School Students' Scientific Literacy. Author of the Master Paper Kristīne Stafecka, Paper supervisor Dr. paed. Rita Birziņa. The Paper consists of 77 pages, 23 literary sources, 11 appendices and 20 pictures. The thesis is written in Latvian. The aim of the Thesis is to establish how student comprehension of scientific literacy is impacted by using examples of real life situations in biology lessons. The author of the Paper used action research. During the research the study materials, work books with real life situation examples created by the author of the Paper, have been approbated. The results of the research find that using examples of real life situations can help students to improve assessment results and study process. The attitude of both students and the teacher towards using the real life situation examples in study work is positive, and encourages more frequent use.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30192
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV