Interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējas „Perspektīvas” tēmas apguvei 8.klases vizuālās mākslas stundās
Autor
Antule, Agnija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Nikiforovs, Juris
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Maģistra darbs „Interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējas „Perspektīvas” tēmas apguvei 8.klases vizuālās mākslas stundās” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējas vizuālās mākslas stundās 8.klases „Perspektīvas” tēmas apguvei.
Darbā pētītas teorētiskās nostādnes par mācību satura atlasi vizuālajā mākslā, par tēmu perspektīva, pusaudžu vecumposmu raksturojumu.
Tika analizēts vizuālās mākslas standarts un programma. Darba gaitā veidoti uzdevumi interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējām vizuālās mākslas stundās, kā arī mācību uzskates līdzekļi perspektīvas tēmas apguvei 8.klasē.
Darba izpildes laikā tika pielietota gadījuma pētīšanas metode. Uzmanība tika pievērsta dokumentu izpētei un literatūras avotiem. Maģistra darba gaitā tika veikta anketēšana un pedagoģiskā novērošana.
Maģistra darba izpildes laikā tika veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība perspektīvas tēmas apgūšanai izmantojot interaktīvo tāfeli. Analizēti iegūtie rezultāti. The master`s thesis „ Availability options of an interactive whiteboard in visual arts` lessons in the 8th grade in the acquirement of the theme „Perspective”” is created with the aim to research availability options of an interactive whiteboard in visual arts` lessons in the 8th grade in order to study “Perspective”.
The theoretical approaches about the selection of the content of training about perspective in visual arts` lessons and the characterization of adolescents are investigated.
The standards and program of visual arts` lessons are analyzed. The exercises for the availability options of an interactive whiteboard in visual arts` lessons are created, as well as visual aids for perspective in the 8th grade are constructed.
The case study is used in the master`s thesis. The main attention is devoted to the research of the documents and theoretical literature. Questionnaire and pedagogical observation is conducted in the master`s thesis.
During the master`s thesis pedagogical pilot experiment was performed in order to study perspective by using interactive whiteboard. The acquired results are analyzed.