• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zālamana paradokss: problēmrisināšana no savas un citu perspektīvas

Thumbnail
Открыть
299-49237-Trimalniece_Santa_st11018.pdf (474.3Kb)
Автор
Trimalniece, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dimdiņš, Ģirts
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai perspektīvas maiņa no savas uz cita perspektīvu var paaugstināt viedas spriešanas rādītājus problēmsituāciju risināšanā. 142 eksperimenta dalībnieki vecumā no 18 līdz 60 gadiem pēc nejaušības principa tika sadalīti četrās eksperimentālās grupās, kas risināja savu vai cita cilvēka problēmu no savas vai cita cilvēka perspektīvas. Starp grupām nepastāvēja statistiski nozīmīgas atšķirības dzimuma, vecuma, izglītības un nodarbinātības rādītājos. Dalībniekiem tika dota autores izveidota aptauja “Aptauja par viedu domāšanu problēmrisināšanā no savas un citu perspektīvas”. Pētījumā tika pierādīts, ka pastāv statistiski nozīmīgas atšķirības viedas spriešanas rādītājos starp grupu, kas risināja cita problēmsituāciju no cita perspektīvas, un pārējām grupām, tādējādi apstiprinot izvirzīto hipotēzi.
 
The aim of the bachelor thesis was to find out whether perspective change from one’s own to another person’s perspective would increase wise reasoning indicators. Research consisted of 142 participants from the age 18-60. Participants were divided into four groups that would solve his/her own or other person’s problem from his/her own perspective or other person’s perspective. There was no statistically significant difference in gender, age, education and occupation indicators among the groups. Participants were given author’s created inventory “Inventory about wise reasoning in problemsolving from one’s own and other people’s perspective”. Research showed there is a statistically significant difference between the group that solved other person’s problem from other person’s perspective and other groups thus the experiment supports the hypothesis. Keywords: problemsolving, wise
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30198
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV