• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolotāju pieredze mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstībā latviešu valodā

Thumbnail
Öffnen
299-49286-Caunane_Jolanta_jc10053.pdf (952.5Kb)
Autor
Čaunāne, Jolanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba „Skolotāju pieredze mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstībā latviešu valodā” mērķis ir noskaidrot un izpētīt skolotāju didaktisko pieredzi, sakarā ar mazākumtautības skolēnu rakstītprasmes attīstību. Darba autore: Jolanta Čaunāne Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed. Prof. Margarita Gavriļina Maģistra darba struktūra: Maģistra darbs sastāv no četrām daļām, ievada un nobeiguma. Pirmā daļa veltīta, skolēnu rakstītprasmes attīstībai otrā valodā sākumposmā. Otrajā daļā apskatīti skolotāju pieredzes analīzes veidi / metodes. Trešajā daļa veltīta skolotāju pedagoģiskās darbības analīzei. Ceturtā daļa ir pētījums, rezultātu apkopojums. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi. Atslēgas vārdi: rakstītprasme, sākumskola, mazākumtautību izglītības iestāde.
 
Teachers' Experience in the Development of Minority Students' Writing Skills in Latvian. The aim is to identify and explore the teachers' teaching experience in connection with minority student literacy development. The author of the thesis: Jolanta Čaunāne The advisor of the thesis: Dr. paed. Prof. Margarita Gavriļina Master Thesis structure: Master's thesis consists of four parts, introductory and final. The first part is dedicated to students’ literacy development in a second language early stage. The second part deals with teachers' experience types of analysis / methods. The third part is devoted to the analysis of teachers’ performance. Fourth part is research, summary of the results. The summary of conclusions. Keywords: literacy, primary school, minority educational institution.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30201
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV