Radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē 6. klasē
Автор
Kohane, Ļubova
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Narodovska, Iveta
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba tēma ir „Radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē 6. klasē”. Radošums ir neatkārtojama personības īpašība, kas dod iespēju radīt idejas un realizēt tās. Attīstīt skolēnos radošumu ir galvenais mērķis mūsdienu izglītībā. Skolēnu radošā darbība un radošums attīstās veiksmīgāk, ja mācību procesā tiek pielietoti daudzveidīgi uzdevumi un radošās metodes, kas orientēti uz skolēna radošo darbību.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē 6.klasē.
Diplomdarbs sastāv no ievada, 3 daļām, 7 apakšnodaļām, secinājumiem un izmantotas literatūras saraksta.
Darba teorētiskajā daļā tika izpētīts teorētiskais jēdziens „radošums” un tā būtība; radošuma veicināšanas process; aplūkota radošā darbība mācību procesā; izanalizētas radošuma attīstīšanas iespējas; aprakstītas radošas metodes; darbā tika aprakstīts radošo metožu praktisks pielietojums mācību procesā un radošuma izmantošanas iespējas latviešu valodas kā otras valodas apguvē .Nobeigumā ir izdarīti secinājumi.
Atslēga vārdi: radošums, veicināšana, radošās metodes. Title of this diploma paper is „ Possibilities of Creativity Usage in Latvian as the 2nd Language Acquisition in Form 6.”.Creativity is a unique quality of a personality that gives the opportunity to generate and implement ideas. Develop learners creativity is one of important aims in nowadays education. Pupils creative work and creativity is more successful when the study process includes diverse tasks and creativity methods directed to stimulating students creative activity.The aim of this diploma paper is to explore possibilities of creativity usage in Latvian as the 2nd Language cquisition in Form 6.
This Diploma paper consists of the introduction, 3 chapters, 7 subchapters, conclusion and bibliography.
The meaning of the theoretical term „creativity” is viewed un the theoretical part of the study; it explores creative work in the study process; possibilities of creativity development are analyzed; there is a practical usage of creativity methods feseribed in the learning process and creativity usage possibilities in Latvian as the 2nd language acquisition. In the end conclusions are made.