Show simple item record

dc.contributor.advisorMencis, Jānisen_US
dc.contributor.authorBelova, Mairaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:21Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:21Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49682en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30244
dc.description.abstractBakalaura darba „Personīgās efektivitātes principu integrēšana matemātikas mācību procesā 7. klasei” mērķis ir izstrādāt skolotāja atbalsta materiālu personīgās efektivitātes principu integrēšanai matemātikas mācību procesā 7. klasei. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, 15 apakšnodaļām, secinājumiem, pateicības un 6 pielikumiem. Nozīmīgākie secinājumi: Nevienas izglītības sistēmas reformas ietekme nav jūtama un redzama rezultātos tūlītēja, kā arī būtiskas izmaiņu tendences parasti ir saistītas ar vairāku faktoru ietekmi, tāpēc šobrīd ir apgrūtinoši izvērtēt, kā tieši programma “Līderis manī” un tās personīgās efektivitātes principi, izmaiņas izglītības politikas dokumentos un normatīvajos aktos ir ietekmējušas skolēnu kompetenču pilnveidošanos. Personīgās efektivitātes principu apgūšanu var integrēt jebkurā mācību procesā, tai skaitā arī matemātikā, ja tiek izmantotas aktīvas mācību metodes un formas.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor Paper “Integration of personal efficiency principles in mathematics learning process for 7th grade” is to develop teacher methodological materials for the integration of efficiency principles in mathematics teaching and learning process. Methodological materials is for 7th grade. The Paper consists of an introduction, 4 chapters, 15 section, conclusions, gratitude and 6 appendices. The most significant conclusions: No impact of educational system reform can be observed immediately after implementation and any significant change tendencies are influenced by several factors making it difficult to determine how exactly programme “Līderis manī”, its effectiveness principles, and changes in education policy documents and regulations have affected competency development in pupils. Acquirement of personal effectiveness principles can be integrated in any learning process, including mathematics, if active learning methods and forms are used.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectlīderisen_US
dc.subjectkompetencesen_US
dc.subjectprincipsen_US
dc.subjectmatemātikaen_US
dc.subjectmācīšanās processen_US
dc.titlePersonīgās efektivitātes principu integrēšana matemātikas mācību procesā 7. klaseien_US
dc.title.alternativeIntegration of personal efficiency principles in mathematics learning process for 7th gradeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record