• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fizikāli korekta attēla iegūšana

Thumbnail
Öffnen
302-48127-Mikelevics_Vitalijs_vm09025.pdf (1.447Mb)
Autor
Mikeļevičs, Vitālijs
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Freivalds, Kārlis
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Datorgrafika ir viena no populārākām datorzinātnes nozarēm, ar kuru ir saistīti ļoti daudz cilvēku, kas nodarbojās ar modelēšanu, animāciju, arhitektūru vai vienkārši kaut ko dara savam priekam vai pašizpausmei. Un visi šie cilvēki attēlu veidošanai izmanto objektīvu vai neobjektīvu renderēšanas algoritmu. Ja neobjektīvā algoritma rezultāts ir ļoti cieši saistīts ar autora domu un vīziju, tad objektīvā algoritma rezultāts būs ļoti tuvs fizikāli korektam un pietuvināsies fotogrāfijas kvalitātei. Darbā “Fizikāli korekta attēla iegūšana” ir aprakstīta un izpētīta renderēšanas algoritmu vēsture, algoritmu apraksti un atvērtā koda renderēšanas dzinēji, kas pielieto visus darbā minētos algoritmus.
 
Computer graphics are one of the most popular computer science branches – a whole lot of people model scenes, create animations, plan architecture or do work similar to that – whether it’s for money or self-fulfillment. To create final images, all these people use some kind of render algorithms – biased or unbiased. And if biased algorithms are mostly driven by author’s creativity, it’s the unbiased algorithms that pose the most interest, for they produce an image that is physically correct or very close to being correct. The work “Rendering a physically correct image” contains the history of biased and unbiased rendering algorithms and their descriptions. Beyond that, the work analyzes an opensource rendering engine that encompasses and demonstrates all the described algorithms.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30278
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV