Matemātikas zināšanu novērtēšanas testi skolēniem
Автор
Kajaks, Jānis
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Lavrenovs, Artūrs
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Šis dokuments satur tehnisko dokumentāciju kvalifikācijas darba ietvaros izstrādātai datorsistēmai, ar kuras palīdzību var novērtēt skolēnu matemātikas zināšanas. Dokuments sevī ietver programmatūras prasību specifikāciju, programmatūras projektējuma aprakstu, testēšanas rezultātu atskaiti un pirmkoda piemērus. Dokuments arī apraksta projekta organizāciju, projekta pārvaldību, konfigurāciju pārvaldību, kvalitātes nodrošināšanu un darbietilpības novērtējumu.
Izstrādātās sistēmas mērķis ir nodrošināt pasūtītājam iespēju interneta vidē sagatavot un piedāvāt vispārizglītojošo skolu skolēniem testus, ar kuru palīdzību var novērtēt viņu matemātikas zināšanas. Lai panāktu maksimālu zināšanu novērtējuma objektivitāti, galvenais uzsvars matemātikas testos tiks likts uz tādu algebrisku izteiksmju atrisināšanu, kas ir iegūtas nejauši, ņemot vērā tikai pasniedzēja noteiktos testa sarežģītības kritērijus. This is an abstract of qualification work “Knowledge of mathematics assessment tests for pupils”.
This document contains the technical documentation of the computer system which was developed within the framework of the qualification work with an aim to help assess pupils' knowledge of mathematics. This document comprises of the Software Requirements Specification, Software Design description, report on software testing results and source code examples. The document also describes the project organization, project management, configuration management, quality assurance and evaluation of labor intensity.
The aim of the system is to ensure that the customer can create and offer tests in Internet environment for pupils of compulsory education schools to assess their knowledge of mathematics. In order to achieve the maximum objectivity of assessment, the main emphasis will be placed on solution of such algebraic expressions, which has been obtained randomly by taking into account only the criteria of the complexity of the test.