• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma eksporta attīstības iespējas ārvalstu tirgos

Thumbnail
Открыть
303-47284-Subaca_Helena_hs11005.pdf (1.215Mb)
Автор
Subača, Helēna
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba tēma – „Uzņēmuma eksporta attīstības iespējas ārvalstu tirgos” Apzinot ārvalstu tirgus, būtiska nozīme ir precīzas, uzņēmuma nozarei un specifikai atbilstošas mārketinga vides analīzes izveide, kas norādītu uz potenciālo mērķa tirgus apjomu, attiecīgas nozares aspektus un prasības. Darba mērķis ir analizēt starptautiskās mārketinga vidi un to aspektu ietekmi, izpētīt uzņēmuma, ieiešanas iespējas Zviedrijas un Igaunijas tirgos un izstrādāt priekšlikumus, kādas darbības uzņēmumam būtu jāveic, lai sasniegtu sev vēlamo mērķi. Galvenie uzdevumi mērķa izpildei ir akadēmiskās teorijas apskate, nozares un citu valstu analīze, analizēt ar kādiem aspektiem uzņēmumam var nākties saskarties ieejot Zviedrijas un/ vai Igaunijas tirgos. Darbā izmantotā pētīšanas metode ir ekspertu intervijas, lai noskaidrotu uzņēmumu pieredzi, vēlmes un iespējas ieejot ārvalstu tirgos.
 
The thesis “Enterprise’s export development opportunities in foreign markets”. Identifying foreign markets is crucial for accurate, company and industry-specific marketing environment analysis, the creation of which would indicate a potential target market size, relevant aspects of the industry and requirements. The aim is to analyze the international marketing environment and their impact aspect, explore enterprise options entering the Swedish and Estonian markets and develop proposals for what actions the company should take in order to achieve your desired goal. The main tasks are to fulfill the purpose of academic theory inspection, industry and other countries, analysis, analyze what aspects of the company may face when entering the Swedish and / or Estonian markets. Research method used in the work are interviews with experts to determine the experience of companies, desires and opportunities when entering foreign markets.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30324
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV