Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorRadionova, Elīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:55Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:55Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47323en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30329
dc.description.abstractDarba mērķis ir izveidot patērētāju lojalitātes konceptuālo modeli, izpētīt to ietekmējošos faktorus un novērtēt uzņēmuma Lattelecom patērētāju lojalitāti. Uzdevumi:izpētīt lojalitātes teorētiskos aspektus; veikt telekomunikāciju nozares analīzi; izveidot patērētāju lojalitātes konceptuālo modeli; izveidot patērētāju aptaujas anketu; veikt Lattelecom klientu aptauju; veikt ekspertu interviju; izvirzīt secinājumus un priekšlikumus. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un literatūras saraksta un pielikuma. Pirmā nodaļa sastāv no trīs apakšnodaļām, kur ir teorētiskais pamatojums lojalitātei. Otrajā nodaļā ir uzņēmuma Lattelecom analīze, sastāv no četrām apakšnodaļām. Trešajā nodaļā ir analizēta uzņēmuma lojalitāte uz anketēšanas rezultātu pamatiem, tā sastāv no trim apakšnodaļām. Pielikumā ir aptaujas anketas un ekspertu intervijas. Darba ir 99 lpp, 53 attēli, 6 tabulas, 3 pielikumi.en_US
dc.description.abstractThe aim of the paper is to a create consumer loyalty conceptual model to explore the factors influencing it and to assess the consumer loyalty of the company Lattelecom. The objectives are: to explore the theoretical aspects of loyalty; to carry out an analysis of the telecommunications industry; to create a consumer loyalty conceptual model; to create a consumer questionnaire; to make Lattelecom customers` surveys; to interview experts; to draw conclusions and make proposals. The paper consists of introduction, three chapters, conclusions, bibliography and appendices. The first section consists of three subsections, which presents theoretical foundation of loyalty. The second chapter describes the analysis of the company Lattelecom and consists of four subdivisions. The third chapter examines the company's loyalty on the results of survey and it consists of three subdivisions. Questionnaires and experts interviews are included in the paper. The paper consists of 99 pages, 53 pictures, 6 tables, 3 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectpatērētāju lojalitāteen_US
dc.subjecttelekomunikāciju nozareen_US
dc.subjectlojalitātes modelisen_US
dc.subjectlojalitātes vērtēšanaen_US
dc.titleUzņēmuma SIA Lattelecom klientu lojalitātes izvērtēšana un analīzeen_US
dc.title.alternativeEvaluation and analysis of SIA Lattelecom’s customer loyaltyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию