Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4FINANCE
Author
Dembovska, Gerda
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas loma uzņēmumā 4finance”. Nebanku kredītu nozarē pastāv liela konkurence un dažādi faktori, kas ietekmē uzņēmumu reputāciju un klientu uzticību, tādēļ ir jāizstrādā laba mārketinga komunikācija, lai piesaistītu potenciālo un esošo klientu uzmanību un radītu pozitīvu uzņēmuma tēlu. Saspringtas ekonomiskās situācijas apstākļos un no likuma uzraugošo iestāžu spiediena, uzņēmumi izvērtē katru savu darbību, līdz ar to uzņēmumam ir jāizvērtē sava īstenotā mārketinga komunikācija, lai saprastu, kuras mārketinga komunikācijas aktivitātes ir veiksmīgas un kuras nav tik veiksmīgas.
Maģistra darba mērķis ir izvērtēt 4finance mārketinga komunikācijas pielietojumu, analizēt patērētāju un 4finance darbinieku mārketinga komunikācijas vērtējumu, lai darba nobeigumā varētu sniegt savus priekšlikumus 4finance turpmākajai mārketinga komunikācijas koncepcijas attīstībai.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, darba autore veica mārketinga komunikācijas veidu analīzi, aptaujāja patērētājus un 4finance darbiniekus, un veica iegūto rezultātu analīzi.
Maģistra darbs sastāv no 98 lapaspusēm, 22 tabulām, 20 attēla un 13 pielikumiem.
Atslēgvārdi: mārketinga komunikācija, 4finance, nebanku kredīti, analīze, reklāma. Master's thesis is "Integrated marketing communications role in 4FINANCE Company". Non-bank credit sector is highly competitive and has a variety of factors that affects the company's reputation and the trust of customers, company’s must develope marketing communication in order to attract potential and existing customer's attention and create a positive image of the company. Strained economic situation and the pressure of law supervisory instance, affects company's to evaluate every single activity, consequently, the company must assess to understand which marketing communication activities are successful and which are not.
Master's thesis goal is to assess the 4finance marketing communications application, to analyze consumer and 4finance Company employees judgment of marketing communications and of the results to draw conclusions and offer proposals for 4finance development of the concept of marketing communications
To achieve objectives, the author carried out a marketing communications element analysis, interviewed customers, knew 4finance employees opinion and analyzed the obtained results.
Master's thesis consists of 98 pages, it includes 22 tables, 20 images and 13 attachments.
Keywords: marketing communications, 4finance, Non-bank credit, analysis, advertising.