Show simple item record

dc.contributor.advisorStabulniece, Lailaen_US
dc.contributor.authorFjodorova, Alīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:57Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:57Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47401en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30341
dc.description.abstractBakalaura darba autors Alīna Fjodorova. Noslēguma darba tēma ir “Piegādātāji kā mārketinga mikrovides faktors celtniecības nozarē”. Darba mērķis ir izpētīt piegādātājus, kā mārketinga mikrovides faktoru. Darbs sastāv no 5 nodaļām un vairākām apakšnodaļām. Pirmajā un otrajā bakalaura darba nodaļā ir iekļauti teorētiskie aspekti: tajā tiek apskatīti vispārējie mārketinga mikrovides aspekti un lietišķā tirgus pirkuma lēmuma pieņemšanas īpatnības. Trešā nodaļa ir analītiskā, kur ir izanalizēti statistikas dati, kuri ir saistīti ar celtniecības nozari Latvijas tirgū. Ceturtā nodaļa ir izvēlētā celtniecības nozares uzņēmuma Evicon SIA raksturojumi un tā piegādātāju izvēles process. Piektajā nodaļā darba autors novērtēja, cik lietderīgi ir tērēti naudas līdzekļi tehnikas un laukuma aprīkojumu nomas pakalpojumiem. Nobeigumā ir apkopoti secinājumi un ir izvirzīti priekšlikumi. Šī bakalaura darba apjoms ir 62 lappuses (neskaitot pielikums). Darbā ir izmantoti 22 literatūras avoti un 11 interneta avoti; darbā ir iekļautas 10 tabulas un 4 attēli. Darbam pievienots 1 pielikums.en_US
dc.description.abstractThe author of Bachelor is Alina Fdjodorova. The final thesis theme is Suppliers as a marketing microenvironment factor in the construction industry. The aim of the work is to analyse suppliers as a marketing microenvironment factor. This paper consists of five sections and several subsections. Theoretical aspects, such as general marketing microenvironment aspects and more specifically decision making process in purchase in business market, are covered in the first and second parts of the paper. The third section analyses data in special regards to Latvian building industry, following by the forth part that presents building company's Evicon SIA background and their process of selecting suppliers. In the fifth part author evaluates whether it is profitable to invest in equipment and area rental services. Finalizing the research, s several conclusions and suggestions are provided. This bachelor thesis contains 65 pages (excluding appendix), based on 22 literature data sources and 11 internet sources. 10 tables and 4 pictures are included into the research. Appendix can be found in the end of the paper.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectmārketinga mikrovides faktorien_US
dc.subjectceltniecības nozareen_US
dc.subjectpiegādātāji celtniecībāen_US
dc.subjectpiegādātāju izvēleen_US
dc.subjectnomas pakalpojumu piegādātājien_US
dc.titlePiegādātāji kā mārketinga mikrovides faktors celtniecības nozarē.en_US
dc.title.alternativeSuppliers as marketing microenvironment factor in the construction industry.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record