Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorLegzdiņš, Svensen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:57Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:57Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47405en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30343
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „Lojalitātes programmas kā viens no ietekmes faktoriem klientu piesaistei komercbankās”. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz teorijā iegūtajām zināšanām, anketēšanā iegūtajiem datiem un sniegtajiem ekspertu viedokļiem, sniegt priekšlikumus Nordea Bank AB Latvijas filiāles lojalitātes programmas pilnveidošanai. Darbs sastāv no trīs daļām, kur pirmajā daļā tiek pētīta klientu attiecību pārvaldības un lojalitātes programmu darbība. Otrajā daļā tiek apskatīts Eiropas un Latvijas banku sektors, kā arī lojalitātes programmas darbība Latvijas komercbankās. Trešajā darba daļā tiek analizētas ekspertu intervijas, anketēšanā iegūtās atbildes un Nordea Banka AB Latvijas filiāles lojalitātes programma. Darba rezultātā tika izveidoti 10 secinājumi un 5 priekšlikumi. Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā, darba apjoms ir 87 lpp., neieskaitot pielikumus. Darbā ir iekļauti 23 attēli un 13 tabulas.en_US
dc.description.abstractThe title of this bachelor thesis is „Loyalty programs as one of the influencing factors of client attraction of commercial banks”. The objective of the thesis is based on the knowledge acquired in theory, questionnaire survey findings and provided expert advices, provide proposals to Nordea Bank AB Latvia branch loyalty program development. The paper consists of three parts; where in the first part is studied customer relationship management and loyalty programs. In the second part is viewed European and Latvian banking sector as well as loyalty programs in Latvian commercial banks. In the third part of the paper, the expert interviews, questionnaire survey findings and Nordea Banka AB Latvia branch loyalty program, are being analyzed. In the result, were created 10 conclusions and 5 proposals. Bachelor thesis is written in Latvian, paper is 87 pages long excluding appendixes and it consists of 23 figures and 13 tables.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEkonomikaen_US
dc.subjectlojalitātes programmasen_US
dc.subjectklientu attiecību pārvaldībaen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.subjectbankasen_US
dc.subjectklientien_US
dc.titleLojalitātes programmas kā viens no ietekmes faktoriem klientu piesaistei komercbankāsen_US
dc.title.alternativeLoyalty programs as one of the influencing factors of client attraction of commercial banksen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию