Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPraude, Valērijsen_US
dc.contributor.authorZaķe, Lindaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:01Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47748en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30380
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums - Mārketinga komunikāciju realizācija uzņēmumā SIA “Autobrava”. Darba mērķis ir, balstoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām, veikt mārketinga komunikāciju analīzi uzņēmumā SIA „Autobrava”, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Maģistra darba izklāsts ir sakārtots trijās nodaļās. Pirmā nodaļa veido darba teorētisko pamatu. Tajā tiks raksturota mārketinga komunikāciju būtība, kā arī tiks aplūkoti mārketinga komunikāciju instrumenti – reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings un personiskā apkalpošana. Darba otrajā nodaļā autore aprakstīs uzņēmuma darbību, kā arī veiks iekšējās un ārējās vides analīzi pēc SVID matricas, ar mērķi noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudus. Otrās nodaļās turpinājumā tiks veikta uzņēmuma SIA „Autobrava” mārketinga komunikāciju analīze, ar mērķi noteikt, kurus mārketinga komunikāciju instrumentus uzņēmums izmanto visbiežāk. Trešajā nodaļā tiks piedāvāts uzņēmuma SIA „Autobrava” esošo klientu aptaujas rezultātu apkopojums, tādā veidā tiks noskaidrots klientu viedoklis par uzņēmuma SIA „Autobrava” veiktajām mārketinga komunikācijām. Maģistra darba rezultāti varētu tikt praktiski izmantoti mārketinga komunikāciju pilnveidošanas procesā uzņēmumā SIA “Autobrava”. Darbs sastāv no 114 lappusēm, 27 attēliem, 6 tabulām un 4 pielikumiem. Atslēgas vārdi: uzņēmums “Autobrava”, mārketinga komunikācijas, reklāma, produktu realizācijas veicināšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings, personiskā apkalpošana, auto nozare, auto tirdzniecība.en_US
dc.description.abstractMaster`s thesis is entitled „ Marketing communications realization at the company „Autobrava””. The main target of the master thesis is, to discover gaps of marketing communication and make proposals for their elimination in the company SIA „Autobrava”. Analysis and proposals are based on acquired theoretical and practical knowledge. Master thesis is divided into 3 parts, where first part covers theory of marketing science. Core of marketing communication will be described in chapter one as well as tools of marketing communication, such as advertising, product sales, public relations, direct marketing and personal selling. In the second chapter author describes operational processes in the company, as well as carry out internal and external analysis based on SWOT matrix, to determine company strength and weaknesses as well as threats and opportunities. Further on will be done analysis of the existing marketing communication, to determine which marketing tools company use most often. In the third part of thesis, there will be provided company SIA „Autobrava” existing customer survey summary and results. In such a way there will be evaluated and determined customer opinion and expectations on marketing communication carried out so far. Later master's thesis results can be practically used to improve marketing communications process in company SIA "Autobrava". Thesis consist of 114 pages, 27 pictures, 6 tables and 4 addendums. Key words: Company „Autobrava”, marketing communication, advertising, promotion of sales, public relations, direct marketing, customer care, car industry, car trade.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleMārketinga komunikāciju realizācija uzņēmumā "Autobrava"en_US
dc.title.alternativeMarketing communications realization at the company "Autobrava"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию