Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMozere, Rasmaen_US
dc.contributor.authorDamberga, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:43Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:43Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48621en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30511
dc.description.abstractEfektīvas biznesa prezentācijas var veicināt uzņēmuma izaugsmi. Lai nodrošinātu iedarbīgu komunikāciju prezentācijās, ir jāievēro vairāki principi. Tādēļ pētījumā tiek iekļauta ne tikai teorija, bet arī zināšanas un praktiski piemēri no dzīves. Pētījuma mērķis ir noteikt iedarbīgas komunikācijas principu atbilstību pielietojumā praksē. Pētījumā tiek pētīta teorija un izmantota kvalitatīvās pētniecības metode, kas iekļauj intervijas un vērojumu ar kvantitatīvās pētniecības metodes elementiem. Pēc pētījuma tiek secināts, ka iedarbīgu komunikācijas procesu biznesa prezentācijās nodrošina iedarbīga valoda, pareiza runas uzbūve, runātāja ķermeņa valoda, vizuālais tēls un vizuālie uzskates materiāli. Tomēr pastāv arī vairāki citi svarīgi principi tālākai izpētei.en_US
dc.description.abstractEffective business presentations can bring success to a company. However, to communicate effectively, a number of principles should be considered. Therefore, research requires not only the theory, but also the knowledge of practice and real life examples. The purpose of the research is to establish the relevance of effective business presentations principles in real life application. The methods used are study and summative analysis of the theories and qualitative research, involving interviews and observation with elements of quantitative research method. The main conclusions are that emphatic language, speech structure, body language, visual appearance of the speaker and visual aids are important in business presentations to ensure effective communication. However, a number of other principles should be further explored.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectbiznesa prezentācijasen_US
dc.subjectrunaen_US
dc.subjectķermeņa valodaen_US
dc.subjectvizuālie uzskates materiālien_US
dc.titleIedarbīgas komunikācijas principi lietišķajās prezentācijāsen_US
dc.title.alternativePrinciples of Effective Communication in Business Presentationsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию