Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vitaen_US
dc.contributor.authorMikāne, Kateen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:45Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:45Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48789en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30523
dc.description.abstractŠajā pētījumā tiek aplūkots angļu valodas apgūšanas un pasniegšanas aktivitātāšu un stratēģiju pielietojuma nozīmīgums bērniem, kuri apgūst angļu valodu kā svešvalodu. Pētījuma mērķis ir analizēt angļu valodas skaņu uztveri, pēc Tabor (1997) stratēģiju un aktivitāšu pielietošanas struktūras, bērniem, vecumā no trīs līdz sešiem gadiem, angļu valodas nodarbības laikā. Pētījuma teorētiskā daļa tiek balstīta uz Ames un Haber (1976), kā arī, Hutchcroft, (1981), Crystal, D. (2005), Hoff un Shatz (2007), Zsiga (2013), Kalnbērziņa (2012), Rowland (2014) un Giegerich (1992), Tabor (1997) un citiem autoriem. Praktiskās daļas mijiedarbības analīze ir balstīta uz Rowland (2014) un Crystal (2005) izstrādātajām teorijām. Pētījuma rezultāti pierāda, ka stratēģijas un aktivitātes, kuras tika pielietotas nodarbības laikā, būtu jāmaina, lai uzlabotu skaņas producēšanu. Varam secināt, ka valodas mācīšanai ir jābūt individuālākai, lai sasniegtu precīzu skaņu lietojumu.en_US
dc.description.abstractThe present research examines the use of language learning and teaching activities and strategies for the children to whom English is the second language. The aim of the research is to analyze English sound perception using the framework of teaching strategies and activities developed by Tabor (1997) for English lesson for the children from the age of three to six. The literature review deals with the theories by such authors as Ames and Haber (1976), as well as, Hutchcroft, (1981), Crystal, D. (2005), Hoff and Shatz (2007), Zsiga (2013), Kalnberzina (2012), Rowland (2014) and Giegerich (1992), Tabor (1997) and others. The empirical interaction analysis of sound perception is based on the theoretical framework by Rowland (2014) and Crystal (2005). The research demonstrates that the strategies and activities used at present have to be changed to improve the sound production. It can be concluded that teaching has to be more individual to develop the correct sound usage.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectstrategiesen_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectEnglishen_US
dc.subjectsounden_US
dc.titleAngļu valodas mācīšanas stratēģijas un paņēmienien_US
dc.title.alternativeLanguage Teaching Strategies and Techniquesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record