Show simple item record

dc.contributor.advisorKarpinska, Lauraen_US
dc.contributor.authorDaugule, Ditaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:07:46Z
dc.date.available2015-07-08T01:07:46Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48915en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30529
dc.description.abstractPētījums balstīts uz bieži apspriestu, taču dažādi formulētu angļu valodas sfēru par darbības vārdiem ar postpozīcijām tiešsaistes rakstos par tirgvedību. Darba mērķis ir noteikt darbības vārda ar postpozīcijām veidus un izpētīt to lietojumu rakstos par tirgvedību no četriem britu un amerikāņu periodiskajiem izdevumiem. Pētījumā izmantota gan kvantitatīvā, gan kvalitatīvā pētījumu metode. Pētījums atklāj, ka tiešsaistes rakstos saistībā ar tirgvedību biežāk sastopami pārejošie jeb transitīvie darbības vārdi ar postpozīcijām nekā nepārejošie jeb intransitīvie. Visbiežāk tirgvedības rakstos tiek lietoti transitīvi atdalāmi darbības vārdi ar postpozīcijām. Pētījumā iegūtie rezultāti atklāj, ka britu raksti par tirgvedību izmanto darbības vārdus ar postpozīcijām biežāk nekā amerikāņu raksti. Savukārt, amerikāņu raksti lieto neformālāku valodu kā britu raksti.en_US
dc.description.abstractThe present research investigates a common but controversially defined field of English phrasal verbs. The aim of the thesis is to determine the types and investigate the use of phrasal verbs encountered in the articles on marketing in four British and American periodicals. The employed research methods are both quantitative and qualitative. The research reveals that online periodical articles on marketing use more transitive phrasal verbs than intransitive. Transitive separable phrasal verbs is the most frequently used type of phrasal verbs according to syntactic features. The results reveal that in British periodical articles phrasal verbs are more frequent than in American periodical articles on marketing. American articles are more informal than British articles.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectValodniecībaen_US
dc.subjectmulti-word verbsen_US
dc.subjectphrasal verben_US
dc.subjectmedia languageen_US
dc.subjectmarketing articlesen_US
dc.titleDarbības vārdi ar postpozīcijām rakstos par tirgvedībuen_US
dc.title.alternativePhrasal Verbs in Articles on Marketingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record