Show simple item record

dc.contributor.advisorTabuns, Aivarsen_US
dc.contributor.authorĒvalde, Katrīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:26Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other48038en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30666
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir noskaidrot kā pāri prezentē savas attiecības sociālo tīklu portālā Facebook un kā tas ietekme attiecības reālajā dzīvē. Par pētījuma teorētisko bāzi tiek izmantota Ērvinga Gofmaņa dramaturģiskā pieeja. Pētījumā tiek apskatīti jaunieši, kuri ir attiecībās vismaz pus gadu un kuri ir sociālā tīklu portāla Facebook lietotāji. Datu iegūšanas metode ir daļēji strukturētas intervijas ar Facebook lietotājiem, kuri ir pāru attiecībās, un kvantitatīvā kontentanalīze viņu profila kontiem sociālajā tīklu portālā Facebook. Darbā tiek secināts, ka jaunieši izmanto Facebook savu attiecību prezentēšanai galvenokārt ar vizuālu materiālu palīdzību, kā arī nomainot savu attiecību statusu.en_US
dc.description.abstractThe aim of this research is to understand how couples present their relationships on social media platform Facebook and how it impacts relationships on real life. As a theoretical basis for the research, Erving Goffman’s dramaturgy approach is used. Research is conducted about young people who are in a relationship at least for a half a year and who are social media platform’s Facebook users. Data gathering method is partly structured interviews with Facebook users that are in relationships as well as quantitative content analysis on their Facebook social media accounts. This research project concludes that young people use social media platform Facebook to present their relationships, mainly by the help of visual materials as well as their relationship status change.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSocioloģijaen_US
dc.subjectpāru attiecībasen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectdramaturģiskā pieejaen_US
dc.subjectsociālie tīklu portālien_US
dc.titlePāru attiecību prezentācija Facebooken_US
dc.title.alternativePartnership presentation in Facebooken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record