Show simple item record

dc.contributor.advisorSpurava, Gunaen_US
dc.contributor.authorReinholds, Andrisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:30Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:30Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50254en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30690
dc.description.abstractMūsdienās interneta mediju lietojums strauji pieaug, tāpēc lineārās vides mediji cenšas iekarot savas pozīcijas šajā vidē. Īsā laika periodā Latvijā ir parādījušies divi lineārās vides satura agregātori, kas darbojas digitālajā vidē. Minētā parādība liek domāt par šo mediju potenciālu apmierināt plašāku auditorijas vajadzību spektru un potenciālu kukurētspēju šo vajadzību apmierināšanā.. Bakalaura darba „Jauno mediju platformu konkurētspēja auditorijas vajadzību apmierināšanā: portālu lsm.lv un skaties.lv analīze” mērķis ir uzzināt, par kādām auditorijas vajadzībām konkurē multimediālās platformas Lsm.lv un Skaties.lv un vai abas platformas var līdzāspastāvēt mediju tirgū. Darba teorētiskais ietvars veidots izmantojot mediju ekonomikas, nišas, repertuāra, apmierinājuma un lietojuma teorijas. Empīriskā daļa sevī ietver dziļas intervijas ar auditorijas pārtstāvjiem, ekspertiem, sekundāro datu analīzi. Rezultātā izdarīti secinājumi par Lsm.lv un Skaties.lv portālu konkurētspēju auditorijas vajadzību apmierināšanā.en_US
dc.description.abstractNowdays, internet media usage is growing rapidly, therefore linear media is trying to get into this new environment. Whithin a short period of time, two linear media content producers have started to emerge in digital media. This phenomenon suggests new ideas about audience’s needs and mutual competition. Goal of this bachlor thesis „Competitiveness of new media platforms in meeting audience needs: lsm.lv and skaties.lv portal analysis” is to understand audience needs about multimedia platforms and to find out if these platforms can compete satisfying audience’s needs. The theoretical framwork is built upon media economy, uses and gratifications, media repertoires, media competition and coexistence. The emirical part includes in-depth interviews and secondary data analysis, which allowed to draw conclusions about Lsm.lv and Skaties.lv portal competitiveness satisfying audience’s needs.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectmultimediālās platformasen_US
dc.subjectjaunie medijien_US
dc.subjecttradicionālie medijien_US
dc.subjectauditorijas vajadzībasen_US
dc.subjectkonkurētspējaen_US
dc.titleJauno mediju platformu konkurētspēja auditorijas vajadzību apmierināšanā: portālu lsm.lv un skaties.lv analīzeen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness of new media platforms in meeting audience needs: lsm.lv and skaties.lv portal analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record