• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Virālo video izmantošana Latvijas reklāmas kampaņās: "Piens Fest", "Kiwie" un "AirDog" gadījumi

Thumbnail
Открыть
309-50273-Manuilova_Santa_sm12025.pdf (1.429Mb)
Автор
Manuilova, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Bērziņa, Liene
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir „Virālo video izmantošana Latvijas reklāmas kampaņās: „Piens Fest”, „Kiwie” un „AirDog” gadījumi”. Pētījuma mērķis - noskaidrot virālo video reklāmu izmantošanas tendences Latvijā un noteikt, kāda ir auditorijas attieksme pret šādiem video. Darbā tika izmantotas kvantitatīvā un kvalitatīvā pētījumu metodes: aptauja un intervija. Teorētiskajā pamatojumā apskatīta mediju konverģences teorija, jauno mediju, reklāmas kampaņu un partizānu mārketinga teorētiskais raksturojums. Pētījumā tika noskaidrots, ka Latvijā virālo reklāmas video izmantošana ir reta, jo uzņēmēji baidās riskēt, lai gan ar stratēģisku komunikāciju var efektīvāk sasniegt mērķauditoriju ar mazākiem izdevumiem.
 
Bachelor thesis subject is „Viral video use in Latvian advertising campaigns: „Piens Fest”, „Kiwie” and „AirDog” cases” . The study aims to determine what are the tendencies of viral video use in Latvian advertising campaigns and find what is audience opinion about this kind of video. The paper is based on research methods – qualitative - survey and quantitative – interviews. Theoretical approach contains theories of media convergence, advertising, new media and Guerilla marketing. The main conclusion is that, there are no so much viral advertising videos in Latvia, because companies are scared to risk, although it is possible to reach target audience with small budget if company plans strategy for communication.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30692
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV