Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorOsis, Kristapsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:31Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:31Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50308en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30696
dc.description.abstractBakalaura darba „Latvijas Universitātes lielāko fakultāšu Studentu pašpārvalžu komunikācija sociālajos tīklos Facebook un Twitter 2014. gadā” mērķis ir izpētīt piecu lielāku LU fakultāšu - Ekonomikas un vadības fakultātes, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes, Humanitāro zinātņu fakultātes, Juridiskās fakultātes un Sociālo zinātņu fakultātes Studentu pašpārvalžu komunikāciju sociālajos tīklos 2014.gadā, izanalizēt to un piedāvāt risinājumus, lai to uzlabotu. Par pētījuma metodēm tika izvēlēts kvalitatīvā kontentanalīze un strukturētās intervijas ar visu piecu pašpārvalžu pārstāvjiem. Darba struktūru veido teorētiskā daļa par sociālajiem tīkliem un organizāciju komunikāciju tajos, nodaļa par metodoloģiju un empīriskā daļa, kurā veikts pētījums. Darba nobeigumā ir secinājumi. Pētījuma rezultāti liecina, ka LU Studentu pašpārvaldes savus sociālos tīklus visbiežāk izmanto, lai informētu auditoriju, nevis lai veidotu atgriezenisko saiti.en_US
dc.description.abstractThe aim of the bachelor paper „The communication of Student's Council of the largest faculties at the University of Latvia in social networks Facebook and Twitter in 2014” is to explore five largest faculties in the University of Latvia – Faculty of Economics and Management, Faculty of Education, Psychology and Art, Faculty of Humanities, Faculty of Law and Faculty of Social Sciences Students Councils communication in social networks in 2014, analyze it and offer solutions to improve. For the research methods were chosen quantitative content analysis and structured interviews with all five Students councils participants. The structure of bachelor paper consists theoretical part about social networks sites and organizations communications, methodological part and empirical part. The summary of research paper are conclusions. Results of the research show that Students councils in the Unieristy of Latvia social networks most commonly used to inform the audience, not to create feedback.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectOrganizācijasen_US
dc.subjectKomunikācijaen_US
dc.subjectSociālie tīklien_US
dc.subjectStudentu pašpārvaldesen_US
dc.titleLatvijas Universitātes lielāko fakultāšu Studentu pašpārvalžu komunikācija sociālajos tīklos Facebook un Twitter 2014. gadāen_US
dc.title.alternativeThe communication of Student's Councils of the largest faculties at the University of Latvia in social networks Facebook and Twitter in 2014en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record