Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorStumbre, Silvijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:32Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50320en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30699
dc.description.abstractBakalaura darbs par uzņēmuma “Lattelecom” komunikāciju ar klientiem sociālajos tīklos “Facebook” un “Twitter” sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas un veiktajā pētījumā tiek pierādīts, ka sociālie mediji kalpo kā instruments saziņai ar uzņēmuma klientiem paralēli citiem komunikācijas kanāliem, kas šo funkciju nodrošina. Bakalaura darba galvenā teorētiskā pieeja ir zīmola attiecību veidošana ar klientiem caur sociālajiem medijiem un to izmantošana saziņā ar tiem. Darba pētnieciskajā daļā tiek aprakstīta veiktā kontentanalīze sociālajos tīklos “Twitter” un “Facebook”, veikts eksperiments, kura mērķis ir papildināt kontentanalīzē veiktos secinājums par “Lattelecom” sniegtajām atbildēm, kā arī intervija ar “Lattelecom” pārstāvi par sociālo tīklu komunikācijas pamatprincipiem.en_US
dc.description.abstractBachelor thesis about company “Lattelecom” communication with clients in social media sites “Facebook” and “Twitter”” consists of theoretical, methodological and empirical parts and the research proves that social media is an instrument that helps to communicate with company clients amongst other communication channels, which provide this function. Thesis main theoretical approach is how brands create relationships with its clients through social media and how company uses social media to do that. In the research there is a description of content analysis in social media sites “Twitter” and “Facebook”, also, there is an experiment , with main goal to supplement the conclusions about the content analysis about “Lattelecom” given responses and also an interview with “Lattelecom” representative about social media guidelines.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectsociālie medijien_US
dc.subjectkomunikācijaen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectattiecībasen_US
dc.titleUzņēmuma "Lattelecom" komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos "Facebook" un "Twitter"en_US
dc.title.alternative"Lattelecom" communication with clients through social media portals "Facebook" and "Twitter"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record