• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālo kampaņu "Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi" un "STOP DRUGS" ētiskie aspekti

Thumbnail
Öffnen
309-50341-Krasta_Liga_lk12102.pdf (1.112Mb)
Autor
Krasta, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Lasmane, Skaidrīte
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba “Sociālo kampaņu “Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi” un “STOP DRUGS” ētiskie aspekti” pētāmā problēma ir sociālo kampaņu ētiskie aspekti to materiālos, izplatīšanā un auditorijas reakcijā. Darba mērķis ir analizēt sociālo kampaņu “Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi” un “STOP drugs” saturu, noteikt to ētiskos aspektus un analizēt kampaņu ietekmi uz auditoriju. Darba teorētiskajā daļā apskatīts sociālo kampaņu jēdziens, to mērķi un uzdevumi, narkotiku kampaņu specifika un reklāmas ētika. Pētījumā izmantota semiotiskā analīze, ar ko pētīti kampaņu reklāmas materiāli, fokusgrupu intervijas, lai noskaidrotu auditorijas viedokli par sociālajām kampaņām, kā arī kvalitatīvā kontentanalīze un rāmējuma analīze, kas pielietotas, lai pētītu kampaņu interneta lietojumu un komentārus. Atslēgas vārdi: sociālā kampaņa, reklāmas ētika, sensiblie temati, narkotikas, jaunieši, STOP DRUGS, Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi.
 
The aim of bachelor thesis “Ethical aspects of social campaigns “Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi” and “STOP DRUGS”” is to analyse content of social campaigns and examine ethical aspects and campaign influence on audience. Theoretical basis consists of social campaign theories and functions, drug campaign specifics and advertising ethics. Research methodes include semiotic analysis which is used to examine campaign advertisements, focus group interviews to examine audience perception of campaigns and qualitative contentanalysis and frame analysis to examine campaign Internet use and commentary. Key words: social campaign, advertising ethics, sensible topics, drugs, youth, STOP DRUGS, Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30700
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV