Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLasmane, Skaidrīteen_US
dc.contributor.authorKrasta, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:32Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:32Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50341en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30700
dc.description.abstractBakalaura darba “Sociālo kampaņu “Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi” un “STOP DRUGS” ētiskie aspekti” pētāmā problēma ir sociālo kampaņu ētiskie aspekti to materiālos, izplatīšanā un auditorijas reakcijā. Darba mērķis ir analizēt sociālo kampaņu “Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi” un “STOP drugs” saturu, noteikt to ētiskos aspektus un analizēt kampaņu ietekmi uz auditoriju. Darba teorētiskajā daļā apskatīts sociālo kampaņu jēdziens, to mērķi un uzdevumi, narkotiku kampaņu specifika un reklāmas ētika. Pētījumā izmantota semiotiskā analīze, ar ko pētīti kampaņu reklāmas materiāli, fokusgrupu intervijas, lai noskaidrotu auditorijas viedokli par sociālajām kampaņām, kā arī kvalitatīvā kontentanalīze un rāmējuma analīze, kas pielietotas, lai pētītu kampaņu interneta lietojumu un komentārus. Atslēgas vārdi: sociālā kampaņa, reklāmas ētika, sensiblie temati, narkotikas, jaunieši, STOP DRUGS, Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi.en_US
dc.description.abstractThe aim of bachelor thesis “Ethical aspects of social campaigns “Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi” and “STOP DRUGS”” is to analyse content of social campaigns and examine ethical aspects and campaign influence on audience. Theoretical basis consists of social campaign theories and functions, drug campaign specifics and advertising ethics. Research methodes include semiotic analysis which is used to examine campaign advertisements, focus group interviews to examine audience perception of campaigns and qualitative contentanalysis and frame analysis to examine campaign Internet use and commentary. Key words: social campaign, advertising ethics, sensible topics, drugs, youth, STOP DRUGS, Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectsociālā kampaņaen_US
dc.subjectreklāmas ētikaen_US
dc.subjectsensiblie tematien_US
dc.subjectnarkotikasen_US
dc.subjectjauniešien_US
dc.titleSociālo kampaņu "Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi" un "STOP DRUGS" ētiskie aspektien_US
dc.title.alternativeEthical aspects of social campaigns "Tu lieto narkotikas, narkotikas lieto Tevi" and "STOP DRUGS"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige