Show simple item record

dc.contributor.advisorLatkovska, Ingaen_US
dc.contributor.authorČivča, Ināraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:33Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50402en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30706
dc.description.abstractBakalaura darbā “Uzņēmumu kritēriji sponsorēšanas projektu izvēlē: Bikini fitness konkursa piemērs” tika analizēti sponsoru izvēles kritēriji izvēloties sponsorēšanas objektus. Teorētiskajā daļā tika apskatīta literatūra un pētījumi par sponsorēšanu, sākot ar mārketingu un tā komunikāciju, turpinot ar sponsorēšanu un sporta sponsorēšanu, tās kritērijiem un komunikāciju. Metodoloģiskajā daļā tika apskatītas darbā izmantotās pētnieciskās metodes, tādas kā aptaujas, intervijas un SVID analīze. Darbā tika identificēti sponsorēšanas projektu izvēles kritēriji. Tika secināts, ka sponsori neveic savas sponsorēšanas reklamēšanu paši un neseko ekonomiskai atdevei no tās, sponsori nav kompetenti atšķirībās starp sponsorēšanu un labdarību, bieži vien sponsorēšana sponsoru uztverē tas ir gandarījums un lepnums, kā arī statusa demonstrēšana.en_US
dc.description.abstractIn the bachelor's paper “Enterprise criteria in choosing sponsoring projects: bikini fitness competition case” the author of this paper shall analyze the sponsor’s selection criteria for choosing the sponsorship items. The theoretical part of the paper provides a review of bibliography and researches on sponsorship, ranging from marketing and marketing communications, continuing with the sponsorship and sports sponsorship, its criteria and communication. Methodological part provides a description of the methods, used in the research, such as surveys, interviews and SWOT analysis. The study identifies the sponsorship project selection criteria. It is concluded that the sponsors do not own sponsorship advertising themselves and do not follow the economic return from it. Sponsors are often not competent enough to distinguish the difference between sponsorship and charity. Often the sponsorship is viewed by the sponsor as a mere act of satisfaction and pride of its company, as well as demonstration of the status.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectmārketinga komunikācijaen_US
dc.subjectsponsorēšanaen_US
dc.subjectsporta sponsorēšanaen_US
dc.subjectsponsorēšanas komunikācijaen_US
dc.subjectsponsorēšanas kritērijien_US
dc.titleUzņēmumu kritēriji sponsorēšanas projektu izvēlē: bikini fitness konkursa piemērsen_US
dc.title.alternativeEnterprise criteria in choosing sponsoring projects: bikini fitness competition caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record