Sabiedriskā pasūtījuma īstenošana un satura plānošana virszemes televīzijas bezmaksas apraides kanālos Latvijā: OTV gadījuma analīze
Autor
Smane, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Beitika, Ieva
Datum
2015Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba „Sabiedriskā pasūtījuma īstenošana un satura plānošana virszemes televīzijas bezmaksas apraides kanālos Latvijā: OTV gadījuma analīze” mērķis ir padziļināti izpētīt komerciālā kanāla „OTV” piedāvāto saturu pēc sabiedriskā pasūtījuma piedāvājuma, kā arī noskaidrot kanāla „OTV” sabiedriskā pasūtījuma piedāvāto raidījumu veidošanas kritērijus un satura plānošanu, tā izpildei izmantotas kvalitatīvā kontentanalīze metode un daļēji strukturētā intervija.
Teorētiskā pamatojuma ietvaros ir apskatīta literatūra par sabiedriskā un komerciālā medija darbību, sabiedriskā pasūtījuma uzdevumiem, ziņu un tās atlases kritērijiem. Rezultāti liecina, ka kanāls „OTV” īstenojot sabiedriskā pasūtījuma daļu, nespēj definēt skaidrus kritērijus tematu atlasei un informācijas atainošanai. The aim of the Bachelor thesis „The public remit implementation and content planning in free-of-charge terrestrial television channels broadcasting in Latvia: OTV case study” is in depth study of commercial channel OTV offered content by the public order offer and to find out the criteria and the content planning that makes the OTV Channel public service offer, the implementation was made using a qualitative content analysis method and semi-structured interview.
Within the theoretical foundation the literature about the public and commercial media activities has been studied as well as such topics as public service offer tasks and the selection criteria. The results show that the Channel OTV by using public offer side cannot to define clear criteria for the topic selection and for displaying information.