• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Datora atmiņas darbības principu efektīva izmantošana

Thumbnail
Открыть
302-49234-Neilands_Gvido_gn11007.pdf (872.2Kb)
Автор
Neilands, Gvido
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Klasiski programmēšanā programmu efektivitāti ir pieņemts mērīt ar darbību skaitu, kas programmai ir jāveic, un atmiņas daudzumu, cik tā aizņems. Šie efektivitātes mērīšanas principi tika pieņemti jau datoru radīšanās pirmsākumos, tomēr tad datori strādāja mazliet citādāk. Viena būtiska atšķirība no moderniem datoriem bija tāda, ka nebija nekādas lielas atšķirības starp procesora darbības ātrumu un atmiņas darbības ātrumu. Šī atšķirība katru gadu ir turpinājusi augt un nav viegli atrodami materiāli ar gan vienkāršiem, gan sarežģīties piemēriem un paskaidrojumiem. Tieši tāpēc šajā darbā tika teorētiski apskatīta gan atmiņas hierarhija, gan tās ietekme uz programmu efektivitāti un ilustrēti gan vienkārši piemēri, gan tiks pārveidotas jau datu struktūras.
 
It's classic to measure program efficiency with number of operations that the program has to do and the amount of memory that it's going to use. Those efficiency measurement principles were made when computers were not so advanced but computer back then worked a little bit differently. One big difference from modern computer was that there was not a big difference between the processor speed and the memory speed. Every year this difference has been growing and it's not easy to find materials that have both hard and simple examples and explanation about this. That's the reason that in this thesis the author will describe the memory's hierarchy, it's effect on program efficiency, illustrate simple examples and with these principles reconstruct knows data structures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30801
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV