Māsas profesionālās lomas neatliekamas medicīnas palīdzības nodaļās
Автор
Antipova, Aļona
Co-author
Latvijas Universitāte. Medicīnas fakultāte
Advisor
Alondere, Linda
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma: Māsas profesionālās lomas neatliekamās medicīnas palīdzības nodaļās.
Tēmas aktualitāti nosaka fakts, ka attīstoties medicīnas pakalpojumu kvalitātei ir svarīgi noskaidrot māsu lomas gan māsu, gan pacientu skatījumā, lai turpmāk māsu sniegtā aprūpe tiktu orientēta uz katra konkrēta pacienta vajadzībām.
Darba mērķis noskaidrot māsas profesionālās lomas Neatliekamās medicīniās palīdzības nodaļās māsu un pacientu skatījumā.
Pētījums veikts ar kvantitatīvo metodi – anketēšanu. Anketēti 100 respondenti.
Pētījuma rezultāti apkopoti un attēloti diagrammu un tabulu veidā.
Pētniecības hipotēze: galvenās māsas profesionālās lomas Neatliekamās medicīnās palīdzības nodaļās māsu un pacientu skatījumā ir izglītotājas un aprūpes veicēja lomas.
Pētījuma sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinājusies, jo abas respondetus grupas (gan māsas, gan pacienti) atzīst, ka galvenās māsas profesionālās lomas Neatliekamās medicīnās palīdzības nodaļās ir māsa - izglītotāja un māsa - aprūpes veicēja.
Bakalaura darbs sastāv no 54 lappusēm un 37 literatūras avotiem. The topic of the bachelor paper: The roles of a nurse in emergency department.
Topicality is determined by the fact that development of medical service quality is important to clarify the roles of nurses and nursing and patient perspective to further nurse's care into line with each patient's specific needs.
Work aims to clarify the role of nurse emergency department chapters nurse and patient views.
Methodology: survey. 100 respondents have been surveyed.
Results are summarized and depicted in figures and charts.
Hypothesis: The main professional roles of nurses emergency medical wards nursing and patient perspective is the educator and performer of care roles.
The study will set out the main sisters professional role emergency medical departments of nursing and patient perspective is the educator and performer of the role of care in compiling data , the author concludes that the hypothesis confirmed.
Baseline hypothesis confirmed , as both respondetus groups (both nurses and patients) acknowledges that the main role of professional nurses medical emergency departments is the nurse - educator and nurse - care providers.
Bachelor thesis consists of 54 pages and 37 literature sources.