Projekta plāns mācīšanās platformas ieviešanai izglītības iestādē
Автор
Vecstaudžs, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir noskaidrot, kas ir nepieciešams projekta plāna izstrādei mācīšanās platformas ieviešanai izglītības iestādē. Teorētiski pētnieciskajā daļā tiek apskatīta mācīšanās platformas definīcija, saistošie normatīvie akti, nepieciešamā datortehnika un projekta plāns ieviešot mācīšanās platformu izglītības iestādē. Darba praktiski pētnieciskās daļas ietvaros tika izstrādāts un ieviests projekta plāns izglītības iestādei X. Tika intervēti trīs izglītības iestāžu datortīklu administratori saistībā ar mācīšanās platformas ieviešanas pieredzi izglītības iestādēs. Secinājumi: •Katrai izglītības iestādei ir nepieciešams individuāli pielāgot projekta plānu, •Projekta plāns atvieglo mācīšanās platformas ieviešanu izglītības iestādē. Darba apjoms ir 65 lapaspuses, tajā ir 6 attēli un 6 tabulas. Darba izstrādē tika izmantoti 74 literatūras avoti. The aim of the Master Paper was to find out what is required to develop a project plan for the implementation of the learning platform in an educational institution. The theoretical part covers learning platform definition, relevant law regulations, realization of new idea and the importance of project plan and hardware in the implementation of learning platform in an educational institution. In the practical part a project plan for the educational institution X was developed and implemented. This part includes interviews with three network administrators from educational institutions regarding their experience in the implementation of the learning platforms. Conclusions: •The project plan needs to be adapted separately for each educational institution, •The project plan aids learning platform implementation process for the educational institution. The Diploma Paper includes 65 pages, 6 pictures and 6 tables. In the development of the Diploma Paper 74 literature sources were used.