Mācību saturs un kvalitāte bioloģijas mācību priekšmetā pamatskolā
Author
Āboltiņa, Justīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Mācību saturs un kvalitāte bioloģijas mācību priekšmetā pamatskolā. Āboltiņa J., darba vadītājs Dr., prof. Geske, A. Maģistra darbs, 56 lappuses, 19 attēli, 36 literatūras avots, 6 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot kādas ir bioloģijas mācību satura problēmas pamatskolā un izstrādāt priekšlikumus bioloģijas mācību satura pilnveidei. Veikta teorētiskā literatūras avotu analīze par mācību saturu un tā izveidi. Autore izstrādājusi un veikusi skolotāju aptauju par bioloģijas mācību priekšmeta saturu 9.klasē. Apkopojot visas empīriskajā daļā iegūtās atziņas autore secināja, ka bioloģijas mācību priekšmets 9.klasē ir pārblīvēts un ieteikusi priekšlikumus tā pilnveidei. Biology learning content and quality in primary school. Aboltina J., supervisor Dr., prof. Geske, A. Master thesis, 56 pages, 19 figures, 36 literature references, 6 attachments. In Latvian. The aim of the thesis is to find out what is the problems in biology learning content and to develop proposals for the improvement for biology curriculum in 9th grade. Performed the theoretical analysis of literature about learning content and creation. Author developed and conducted a survey for biology teachers about biology learning content of the 9th grade. Summing up all the empirical part of the lessons learned, author concluded that the biology learning content in 9th grade is replete. Author recommended proposals for improvements.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Digitālo mācību līdzekļu pielietojums vidusskolēnu mācību sasniegumu veicināšanā bioloģijas mācību stundā
Bite, Danuta Eva (Latvijas Universitāte, 2020)Danutas Evas Bites bakalaura darba tēma: “Digitālo mācību līdzekļu pielietojums vidusskolēnu mācību sasniegumu veicināšanā bioloģijas mācību stundā”. Darba mērķis: izzināt un izvērtēt praksē digitālo mācību līdzekļu ... -
Individuāla un diferencēta mācību pieeja kā veids atšķirīgo skolēnu mācību motivācijas sekmēšanai.
Višņakova, Darja (Latvijas Universitāte, 2010)Zināšanas par atšķirīgiem skolēniem arvien plašāk tiek atzītas par būtisku komponentu, lai sekmētu audzēkņu mācību motivāciju un vadītu darbu mācību procesa laikā. Lai ievērotu skolēnu individuālās īpatnības un tādā veidā ... -
Krāsas mācību telpas interjerā un to nozīme 8.-9. klašu mācību procesā
Meija, Lauma (Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba temats ir „Krāsas mācību telpas interjerā un to nozīme 8. – 9. klašu mācību procesā” un tā mērķis ir izpētīt un pamatot krāsu pozitīvo un negatīvo ietekmi telpā uz pusaudžiem un skolotājiem mācību procesa ...