Show simple item record

dc.contributor.advisorKiseļova, Rita
dc.contributor.authorJankovska, Inga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2015-12-17T02:01:56Z
dc.date.available2015-12-17T02:01:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other51457
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31346
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Privāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas”. Darba mērķis salīdzināt pašvaldību un privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības novērtējumus un izstrādāt ieteikumus privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības pilnveidošanai. Darba teorētiskajā daļā autore veic literatūras un avotu analīzi par PII kvalitāti un to ietekmējošiem faktoriem, kā arī apraksta turpmākā pētījuma veikšanai izmantojamo PQA skalu. Darba praktiskajā daļā veikts pašvaldību un privāto pirmsskolas izglītības iestāžu darbības novērtējums, izmantojot PQA skalu. Pētījuma rezultāti parādīja, ka tikai atsevišķos kritērijos pastāv nozīmīgas atšķirības starp privātajām un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestādēm. Atslēgas vārdi: PQA skala, pirmsskolas izglītības iestāde, pirmsskolas izglītības kvalitāte, pirmsskolas izglītības kvalitātes novērtēšana, kvalitātes kritēriji pirmsskolas izglītībā
dc.description.abstractName for the master theses is “Private and Local Government Preschool Educational Institution Comparison Based on PQA Scale”. The goal is to evaluate private and local government preschool educational institutions services, compare these evaluations and develop the suggestions for private preschool educational institutions in order to improve their evaluation. In the theoretical part, author has analyzed the literature and sources with reference to the PII quality and its influential factors as well as the PQA scale that is being used for the research process. Applicability of research results was the actual comparison of private and local government educational institutions using the scale of PQA. The research results showed that only a few criteria display significant differences between private and local government preschool educational institutions. Keywords: PQA scale, preschool educational institutions, quality of preschool education, measurement of the quality of preschool education, quality criteria in preschool educational institutions.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectPQA skala
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectpirmsskolas izglītības kvalitāte
dc.subjectpirmsskolas izglītības kvalitātes novērtēšana
dc.subjectkvalitātes kritēriji pirmsskolas izglītībā
dc.titlePrivāto un pašvaldību pirmsskolas izglītības iestāžu darbības salīdzinājums pēc PQA skalas
dc.title.alternativePrivate and public preschool operating comparison with PQA grid
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record