Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorKārkliņa, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:01:42Z
dc.date.available2016-01-31T02:01:42Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51783
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31413
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementu analīze. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par mārketinga kompleksu un patērētāju aptauju par alkoholisko dzērienu iegādes un lietošanas paradumiem, novērtēt uzņēmuma SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementus un mārketinga iespējas Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus identificēto nepilnību novēršanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā apskatīta mārketinga procesa būtība un mārketinga darbību komplekss, novērtējot katru no tā elementiem un to mijiedarbību. Bakalaura darba praktiskajā daļā autore vērtēja SIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementus un to plānošanu un īstenošanu ietekmējošās ārējās vides faktorus. Lai sniegtu priekšlikumus mārketinga darbību plānošanai uzņēmumā, autore veica aptauju. Tās rezultātā konstatēti vairāki problēmjautājumi, kuru risināšanai bakalaura darba noslēgumā autore sniegusi savus priekšlikumus. Bakalaura darbu veido 91 lapaspuse, tajā iekļautas 7 tabulas, 18 attēli, viens pielikums un izmantoti 20 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe bachelor work theme is “Marketing complex elements analysis of firm „Kronstrauts””. The main purpose of this work is on the basis of theoretical aspects of marketing mix as well as on the customer survey of habits purchasing and consuming alcoholic beverages to evaluate SIA „Kroņstrauts” marketing complex elements and marketing opportunities in the Latvian market and to make several suggestions to prevent detected shortcomings. The theoretical part of the Thesis Paper includes review of essence of marketing process and marketing complex, evaluating each marketing mix element individually and also their interactions. In the practical part of Thesis Paper evaluation of marketing complex elements used by SIA „Kroņstrauts” was accomplished paying attention on methods employed for planning activities as well as on assessment of external factors influencing its realization. Interrogatory was carried out for the better understanding of situation and drawing up proposals for companies’ marketing planning. Several shortcomings were made up and in the final part of the Thesis Paper proposals for its elimination were put forward. The bachelor work consists of 91 pages and includes 7 tables, 18 figures, 1 annex and 20 information sources.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmērķtirgus
dc.subjectmārketinga komplekss
dc.subjectprodukts
dc.subjectcena
dc.subjectsadale
dc.titleSIA „Kroņstrauts” mārketinga kompleksa elementu analīze
dc.title.alternativeMarketing complex element analysis of firm „Kronstrauts”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию