Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorOvčiņņikova, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:01:44Z
dc.date.available2016-01-31T02:01:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51808
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31417
dc.description.abstractBakalaura darba tēma “E-pasta mārketings un tā izmantošanas efektivitātes analīze Latvijas uzņēmumos”. Mūsdienās viens no lielākajiem ienākuma avotiem uzņēmumiem ir spēja pārdod savus produktus, lai iegūtu vislielāko peļņu. Priekš tā tiek izmantoti dažādi mārketinga paņēmieni un mārketinga kanāli. Laba mārketinga stratēģija var panākt to ka produkts sevi pardod, bet papildus pirmreizējam pirkumam ir jāpanāk tas, lai tiktu veikts arī atkārtotais pirkums. Tā kā mūsdienās uzņēmumos ir ļoti sīva konkurence un pircējiem ir ļoti plašas iespējas izvēlēties aizstājējpreces, tos ir ar dažādiem paņēmieniem jāpiesiasta uzņēmumam, lai spētu pelnīt regulāri. Viens no paņēmieniem ir iegūt pircēja lojalitāti un emocionālu piesaisti zīmolam. To vislabāk var izdarīt ar e-pasta mārektingu. Tā kā mūsdienās pircēji pāriet uz digitālo vidi tad tieši tur tie ir meklējami un tur ir vislabāk arī pircējus piesaistīt. Digitālā vide pastāv pateicoties interneta izplatības dinamikai. Tieši no interneta ir izrietējis e-pasts, jo vairāk cilvēkiem ir pieejams internets, jo vairāk e-pastu tiek izveidots un lietots. Līdz ar to e-pasta marketinga izmantošana ir loģisks solis uzņēmumiem, lai iegūtu klientu uzticību, veidotu ar tiem ilgtermiņa lojālas attiecības un veicinātu uzņēmuma pārdošanas rezultātus. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām par e-pasta mārketingu un uz e-pasta mārketinga saņēmēju un ekspertu aptauju rezultātiem, novērtēt e-pasta mārketinga izmantošanas efektivitāti Latvijas tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus e-pasta mārketinga pilnveidošanai. Pētījuma periods - no 2015. gada maija līdz 2015. gada novembrim. Darba apjoms ir 74 lpp., tajā ir 31 attēls, 6 tabulas un 7 pielikumi. Izmantotās literatūras sarakstā ir 31 nosaukums.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor's thesis “Email marketings and its efficiency analysis in Latvian companies”. Nowadays, one of the largest sources of income to businesses is the ability to sell their products in order to obtain the greatest profit. To aschiev that companies use a variety of marketing techniques and marketing channels. A good marketing strategy can ensure that the product sells itself, but in addition to the first-time purchase companies must ensure that there is a second purchase as well. As modern enterprises have very fierce competition and buyers have a very wide range of options to choose substitutes, they must be in different ways attached to the company, for it to be able to earn a regular basis. One of the ways is to get the buyers loyalty and emotional attachment of the brand. This can best be done by e-mail marekting. Since nowadays buyers move to digital environment then that is where they are found and it is also the best enviroment to attract buyers. The digital environment exists due to the dynamics of Internet penetration. Directly from the Internet predated e-mail, the more people have internet connection, the more e-mail is created and used. Thus, the e-mail marketing is a logical step for enterprises to gain customer confidence, build with them a long-term loyal relationships and enhance their sales results. The goal of Bachelor's thesis is based on the theoretical recourses about email marketing, as well as on surveys taken by email recipients and experts, to evaluate email marketing effectiveness in Latvian market, as well as to develop proposals for email marketing improvement. The study period is from May 2015 till November 2015. The volume of work is 74 p., including 31 pictures, 6 tables and 7 attachements. The number of references is 31.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecte-pasta mārketings
dc.subjecte-pasta kampaņas
dc.subjecte-pastu izsūtīšana
dc.subjecte-pasta reklāma
dc.subjecte-pastu sūtīšanas efektivitāte
dc.titleE-pasta mārketings un tā izmantošanas efektivitātes analīze Latvijas uzņēmumos
dc.title.alternativeEmail marketing and its efficiency analysis in Latvian companies
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige