• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga komunikāciju novērtējums uzņēmumā "Narvesen"

Thumbnail
Открыть
303-51882-Seifullajevs_Rolands_rs11110.pdf (2.019Mb)
Автор
Seifullajevs, Rolands
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2016
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis ir pamatojoties uz mārketinga komunikāciju teorētiskām atziņām un klientu aptaujas rezultātiem, izpētīt mārketinga komunikāciju pielietojumu uzņēmumā „Narvesen” ,atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikāciju pilnveidošanai . Darba 1 nodaļā raksturotas mārketinga komunikācijas, otrajā nodaļā apskatīta uzņēmuma Narvesen darbības attīstība , kā arī esošās mārketinga komunikācijas. Trešajā nodaļā –Narvesen klientu aptaujas rezultāti .Darba beigās doti secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 69 lappusēm, tajā atrodas 39 attēli, 5 tabulas. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
 
The aim of the work is based on theoretical knowledge of marketing communications and customer survey results,, to explore the use of marketing communications company "Narvesen", identifying the weaknesses and make suggestions for improvement of marketing communications. The 1 Chapter has described the marketing communication, the second chapter author has described the company Narvesen it development, as well as the marketing communications. The third chapter -Narvesen customer survey results. End of work are given conclusions and proposals. The work consists of 69 pages, 39 images, 3 tables, 3 appendixes .
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31440
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV