Show simple item record

dc.contributor.advisorSokolova, Irina
dc.contributor.authorDakse, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-01-31T02:02:09Z
dc.date.available2016-01-31T02:02:09Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51830
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31469
dc.description.abstractRunāšanas prasmes tiek izmantotas katru dienu. Runa ir valodas prasme, kas palīdz komunicēt. Tas ir sarežģīts process, kas iekļauj citas valodu prasmes un runas orgānus. Tāpēc ir svarīgi attīstīt runāšanas prasmes. Bakalaura darba tēma ir "Runāšanas prasmju pilnveide, izmantojot stāstus". Darba mērķis ir pierādīt, ka, izmantojot stāstu metodi mācīšanā, var uzlabot runāšanas prasmes. Darbā izmantotās pētniecības metodes ir literatūras apskats, gadījumu izpēte un triangulācijas metode. Izvirzītā hipotēze tika pierādīta ar gadījuma izpētes metodi, balstoties uz iegūtajiem datiem no studentu aptaujām un iegūtajiem rezultātiem mācību stundas novērošanas laikā, un apstrādāti sekojošos izpētes darba posmos. Rezultāti apstiprināja stāstu efektivitāti runāšanas prasmju uzlabošanā.
dc.description.abstractSpeaking skills are used every day. Speaking is a language skill that helps to communicate. It is a complex process that involves other language skills and speech organs. Therefore, it is important to develop speaking skills. The theme of the Bachelor Thesis is “Teaching Speaking Skills through Storytelling”. The goal of the thesis is to prove that implementing the storytelling method in teaching speaking can improve speaking skills. The research methods applied in the study are the theoretical literature review, a case study, and the triangulation method. The hypothesis was proved by the results achieved during the case study based on the data obtained from the students’ questionnaires and lesson observation, and processed at the following stage of the research. The results confirmed the effectiveness of storytelling in improving speaking skills.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectspeaking skills
dc.subjectstorytelling
dc.subjectcase study
dc.subjecttriangulation method
dc.subjectstudents' questionnaires
dc.titleRunāšanas prasmju pilnveide, izmantojot stāstus
dc.title.alternativeTeaching Speaking Skills through Storytelling
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record